Nl10: Kq

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($9.90)
      BB ($10.90)
      UTG ($10)
      UTG+1 ($2.76)
      CO ($10.06)
      BTN ($15.07)

Dealt to Hero K:heart: Q:spade:

fold, fold, fold, BTN calls $0.10, Hero raises to $0.60, BB raises to $1.65, fold, Hero calls $1.05

FLOP ($3.40) 5:club: J:diamond: T:spade:

Hero checks, BB bets $2.20, Hero calls $2.20

TURN ($7.80) 5:club: J:diamond: T:spade: 9:diamond:

Hero checks, BB checks

RIVER ($7.80) 5:club: J:diamond: T:spade: 9:diamond: K:spade:

Hero ???

Ik call hier zijn 3bet met als enige reden dat deze gast 18% 3bet vanuit de BB, hij doet dit ook 5% uit de SB en voor de rest niet.
      Ik flop een straightdraw. Hij cbet 73 % die ik call omdat ik de odds wel heb, zeker gezien de implieds.
      De turn geeft mij de nuts. Ik check om hem er in te houden. Moet ik hier betten?
      Wat doe ik op de river de welke een klotekaart is?
      Wat doe ik als hij shovet?
  • 3 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      als hij zoveel cbet, heeft hij dan vaak of niet vaak een made hand?

en hoe doe jij het tegen zijn range?

Je hebt niet enkel een openender, maar ook 2 overcards, maar wel air op de flop.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Hij heeft meer niet dan wel een made hand.
      Maar hij 3bet vermoedelijk geen bucht-handen. Ik ga er van uit dat we wat handsterkte betreft niet heel ver uit mekaar liggen maw ik weet niet of mijn overs echt wel live zijn.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Hij heeft meer niet dan wel een made hand.
      Maar hij 3bet vermoedelijk geen bucht-handen. Ik ga er van uit dat we wat handsterkte betreft niet heel ver uit mekaar liggen maw ik weet niet of mijn overs echt wel live zijn.
      vs iemand die zoveel 3bet en cbet heb ik hier op de flop de nuts gwn vast. Hij heeft gergeld niets op deze flop. soms een 10 waarmee hij je raise niet kan callen op de flop. mss dat hij zelfs een weak jack fold, mr moest hij daarmee broke gaan heb je ng steeds n shitload aan outs. ok af en toe heeft hij KK of AA of een set of gwn iets dat je beat heeft. Maar niet vaak genoeg om een raise daar niet profitabel te maken.
      Ik zou dus gwn broke gaan op de flop.

as played bet ik de river en call ik zen shove. enige dat jou beat is aq(een hand die hij moet folden als je de flop raised;) )