First Aid 50 dollar Probleempie

• Balleboer
      Balleboer
      Bronze
      Ik heb een vraagje

Ik heb dus net een mailtje gekregen van everest poker voor die first aid 50 dollar. Ik heb dus via PStrategy een account aangemaakt op Everest. Maar het probleem nu is, dat ik met de email, waarbij ik bij pokerstrategy geregistreerd ben al gebruikt heb voor een ander account bij everest Poker. Ik heb dus een ander email adres ingevoerd en daarom is mijn vraag:

Moet het email adres dat je bij Pokerstrategy gebruikt overeenkomen met het email adres die je gebruikt bij het inschrijven bij de pokerroom.

PS: Ik had bij dit andere account nog geen echt geld account aangemaakt.

Alvast Bedankt
  • 4 antwoorden
    • GusEnMis
      GusEnMis
      Bronze
      Ik heb hetzelfde probleem als jou gehad.

Je account is niet gekoppeld en kan niet gekoppeld worden. Waardoor je geen recht op de first aid bonus heb. Je had namelijk al een bestaande account die niet via pokerstrategy gedownload is. Je kunt er helaas niets aan veranderen. Dit heb ik al met support van pokerstrategy als de klantenservice van everest poker besproken.

Ik hoop je hier voldoende over geinformeerd te hebben.

Succes
    • Balleboer
      Balleboer
      Bronze
      Ok jammer dan maar ja niks aan te doen, ik vind dat ze dit maar is moeten veranderen na al dat gezeik met FULL TILT
    • steentie
      steentie
      Bronze
      Ja, want dat gezeik van Full Tilt heeft pokerstrategy.com echt wat mee te maken.

/Sarcasm off
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Balleboer,

Het e-mailadres dat je gebruikt bij je registratie bij de pokerroom is voor ons niet van belang. Wel is het belangrijk dat je de juiste persoonlijke gegevens invult en je account aanmaakt via onze bonuscode en link.

Over het algemeen is het niet mogelijk om een bestaande account alsnog te koppelen aan PokerStrategy.com. In principe kan dit alleen in enkele gevallen bij Unibet en Betfair, wanneer je de account al lange tijd niet gebruikt hebt.

Hou er overigens wel rekening mee dat het niet is toegestaan om meerdere real money accounts aan te maken bij een pokerroom aangezien dit tegen hun regels is.