NL4 BWIN: TPTK vs Fish

• 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      HAHAHAHAHA

mooi mooi :P

grappig die replayer (schurken!) en de outcome helemaal hahahaha

Heb je reads op villian, of ie erg agro is ofzo?

Als ie solid overkomt en je verwacht niet dat hij AQ/AJ zo zou spelen zou ik de F callen en de T ch/folden. Ofcourse zou je hier de FD+gutter erbij krijgen waardoor je toch kan callen, maar bij een blank zou ik ch/folden. Ik verwacht ook niet dat een niet te agro iemand hier zou raisen en doorbetten met minder als jouw TPTK. Zn stacksize is echter wel appart dus ik weet niet of je hem sowieso toch gewoon down mag callen (als T zou blanken).

Maar stel dat je weet dat die agro is. Ik zou dan callen op zn flopraise. Je hebt dan 1,74 in de pot waardoor ie waarschijnlijk 1,20 ofzo zou betten. Die zou ik dan callen. Pot R is dan 4,14 en hij heeft dan nog 1,36 over dus die moet je dan wel callen. Je hoeft dan maar net iets minder als 20% vd gevallen voor te liggen en op een agro donk sta je dat wel.

Wat je nu doet is praktisch wel isoleren tegen beter. Zn AQ/AJ zal ie nu vaak gaan dumpen en alleen met AT/TT/55 verder spelen. Callen om zn range breder te houden en eventuele complete air erin te houden is dus beter.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      goed dat je deze post ondanks dat je wint.
      Zoals cowboykoen zegt is het beter op de flop te callen , en dan de turn ch-call of de river zelf te betten.
      Reden dat dit kan is dat het board behoorlijk droog is , en je je door te shoven tegen beter isoleert :)