Videodiscussie - Hellmuth, slowrolls en zieke suckouts

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Negreanu: "Waarom is iedereen zo blij behalve Phil?"

Tony G: "Dat was Phil zijn verdiende loon... the bike's coming"

Hellmuth: "Is dit een f&@*ing grap of zo?"

Deze week hebben we een mooie hand uit de eerste aflevering van PokerStars - The Big Game. In deze hand zie je hoe "The Loose Cannon" Enerst Wiggins zijn tegenstander Phil Hellmuth frontaal op de pijnbank legt.

Phil staat er heel erg goed voor wanneer beide spelers op de flop al het geld naar het midden schuiven. Ze hebben besloten om de turn en river 4 maal te draaien. Met slechts een kans van 0,18% gebeurt het onwaarschijnlijke. Het resultaat zorgt ervoor dat iedereen aan tafel compleet uit zijn dak gaat. Iedereen, behalve de Poker Brat.

Wat is jouw mening over deze of hand? Bedenk wel dat Hellmuth nog maar $80.000 behind heeft staan als hij vanuit de big blind raiset naar $12.000 met A9o. Wat vind jij van de flat call van the Loose Cannon preflop?

Hoe erg is deze slowroll? Wat vind je van de treiterspelletjes van de anderen?
      Heb je ooit zo n zieke suckout gezien?

Let us know!

• 5 antwoorden
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Het spijt me dat ik dit zeg, en dat viel een bad beat krijgt. (Keer 3).

Maar ik vind dit super grappig. :')
      En die slowroll was gewoon erg flauw want Phil wist dat ie Kings of iets dergelijks had, en hij praatte hem dus in de pot.

En Phil's preflop spel vond ik ook nogal krankjorum, maarja, they are the pro's.
    • samni
      samni
      Bronze
      Ik vind het vooral gek dat de LC er niet overgaat preflop.
      Je zet Phil hier normaal toch ook sowieso sterker dan A9o.

Verder vind ik Phil Hellmuth wel grappig en ok, maar deze slowroll is idd wel sick :)
    • KKoen3
      KKoen3
      Bronze
      Ik vind de slowroll wel meevallen tbh, als phil om welke reden dan ook nog de tank in wil is dat aan hem vind ik hij moet alleen niet zo zeuren als hij een zieke beat krijgt.
    • SkryZr
      SkryZr
      Bronze
      Die Phill Hellmuth heeft ook altijd pech...
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      whahahahaa echt te fokking ziek dit en tegen wie kan je dit beter dan dan tegen Phil. Tony zit wel echt op het randje met z'n gepraat na die suck out, vind niet echt gepast eigenlijk. Wat dat betreft kan ik me vinden in wat Lex Veldhuis altijd doet, gewoon geen emoties klaar, zeker niet met een suckout.

vind die flatcall preflop eigen sterker overkomen dan een potsize raise aan de andere kant weet je gewoon dat je dit met een flat minimaal 3 way gaat krijgen zo niet 4 way.
      Je ziet ook meteen dat zijn equity preflop nog maar 44% is terwijl als de LC nog een keer raised en het bv hu krijgt zijn equity een stuk beter is.

Ik vindt het trouwens totaal geen slowroll, slowroll is volgens mij als je met de nuts lang wacht met callen. Hellmuth heeft niet de nuts en moet er voor kiezen of HIJ all in gaat