Kies Jullie Favoriete Promotie!

• Poll Poll eindigt op 21.07.2011, om 14:11.
    • Kies Jullie Favoriete Promotie!

• 18
        Clanwars
        23%
      • 15
        The Hunt for the big one
        19%
      • 15
        HU championship
        19%
      • 14
        Member of the month
        18%
      • 12
        Na "Black Friday" komt zonneschijn!!
        15%
      • 4
        Everyone is a baller
        5%
      Totaal: 78 Stemmen
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Onlangs hebben jullie je grijze cellen overuren laten maken om een nieuwe community promotie te verzinnen.

Er zijn tal van mooie, leuke en interessante ideeën naar voren gekomen, waar we ook in de toekomst zeker nog naar zullen gaan kijken! Allereerst dan ook hartstikke bedankt voor al jullie suggesties.

Kies jullie eigen promotie
      Nu krijgen jullie de kans om zelf te beslissen welke promotie jullie graag zouden willen zien! We hebben een kleine voorselectie gemaakt van 6 promoties in hun originele opzet. De promotie met de meeste stemmen zullen we gaan uitvoeren.

Je hebt tot en met volgende maandag de tijd om je stem uit te brengen.

Let op: De promoties zoals hieronder weergegeven, zijn de promoties zoals ze oorspronkelijk gepost zijn. We zullen hier en daar enkele wijzigingen aanbrengen, aan bijvoorbeeld een prijzenpot, of een praktische opzet (uiteraard houden we daarbij de originele opzet zoveel mogelijk aan.

1) The Hunt for the big one
      2) Everyone is a baller
      3) Clanwars
      4) PokerStrateeg van de maand
      5) HU championship
      6) Na "Black Friday" komt zonneschijn!!
  • 38 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      The hunt for the Big One!

De "Hunt" is een jacht voor een deelname aan een groot toernooi, bijvoorbeeld een (eventueel side) game op een EPT of de Dom Classics of zo. Uiteraard is een leuk onlinetoernooi ook de moeite waard.

Hierbij kun je denken aan mogelijkheden voor verschillende statussen.

Iedere status krijgt kansen om die deelname te winnen, maar voor spelers met een lagere status is het wel meer werk.

Opzet:

Bronze-leden kunnen elke week een ticket winnen in een Bronze-freeroll, wanneer ze bijvoorbeeld minimaal 50 PokerStrategypoints bij elkaar hebben gespeeld, of net nieuw zijn op PokerStrategy. In deze freeroll krijgen de eerste (bijvoorbeeld) 20% een ticket voor de Silver-freeroll.

Elke week vindt ook de Silver-freeroll plaats, waaraan elk silvermember kan deelnemen die minstens 100 punten heeft gehaald, of die maand silver is geworden. De beste 15% gaan weer door naar de Gold-freeroll, die elke tweede week wordt gehouden.

In de Gold-freeroll gaat de beste 10% door naar de finale. Aan de Gold-freeroll kunnen ook spelers deelnemen die minimaal 250 punten hebben gehaald, of net die maand Gold zijn geworden.

De Final Hunt is het eindtoernooi, dat de eerste zondag van de maand wordt gespeeld. Dit toernooi is direct toegankelijk voor de winnaars van de Gold freeroll en ook voor de platinum+ spelers, mits die minimaal 1000 punten hebben gehaald, of net die maand platinum zijn geworden. Andere spelers kunnen ook meedoen, maar betalen wel een buy-in.

De finale kent geldprijzen voor de beste 10% en een ticket voor een mooi live-toernooi (of eventueel een online-toernooi).

--------------------------------------------------------------------

In principe zou deze promo iedere maand gespeeld kunnen worden.

De prijzen moeten wel de moeite waard zijn, want de weg erheen is vrij pittig.
      Een bronzespeler moet aardig zijn best doen om de finale te halen, maar het is zeker mogelijk.

Uiteraard zijn de puntenaantallen en percentages voorbeelden. Hieraan kan natuurlijk worden gesleuteld.

--------------------------------------------------------------------

Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn om een dergelijke opzet te maken voor elke community, die dan naar een team voor een toernooi kan uitwerken. Dit is echter misschien wat lastiger te realiseren.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Everyone is a baller :

In deze promo kan iedereen zoals de titel zegt eens lekker de baller uithangen.
      We gaan namelijk sidebets maken voor grof geld. Iedereen begint met een virtuele wallet van 100.000 $ . Hiermee gaan we sidebets aan met de bedoeling wat winst te maken uiteraard .
      Er worden 5 sidebets aangeboden waar mensen op kunnen gaan inzetten. Op de sidebet moeten telkens 3 dingen worden vermeld :
      -het ingezet bedrag
      -de winnaar
      -de tijd waarin de sidebet afgelopen is .
      Een voorbeeld is bijvoorbeeld een wrestling match tussen Arjon en Melvin :
      inzet: 30.000$
      winnaar: Arjon
      Tijd : 1 min 3 s.

Het scoresysteem werkt als volgt: Indien je de sidebet juist hebt word je inzet verdubbelt , indien hij fout is ben je alles dat je inzet kwijt. De adder onder het gras is dat voor elke seconde die je fout hebt , er 1000 dollar weg gaat. Dus stel de uitslag van deze bet is dat Arjon wint in 1 minuut , dan wordt mijn 30.000 -> 60.000 - 3.000 = 57.000$.

Een kleine siderule is dat je max 30k mag inzetten per bet.

Er wordt voor de promo in leagues gewerkt , die samen lopen met de statussen . Per league gaan een vast aantal mensen door:

bronze : 1
      silver : 2
      gold: 3
      platinum : 4
      diamond : 5

Dit zijn uiteraard de mensen die met de hoogste virtuele bedragen eindigen na de 5 bets.
      Met de bijeengegokte bedragen wordt tussen de winnaars een sng gespeeld waar iedereen zowieso ITM is. De bedragen die bekomen zijn dienen als starting stack , dus niet iedereen start gelijk. De prijzen kunnen varieren tussen een bv een carddeck voor de laatste als een pokertafel voor de winnaar ; de prijzen die aanwezig zijn zijn dus eig gewoon volledig vrij te kiezen door de cms.

be a baller , win big :coolface:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Clanwars
      Vorm met 3 andere pokerstrategen een groepje van 4 (eventueel +1 reserve). Jouw groepje speelt verschillende shoot-out wedstrijd tegen een andere clans. Deze promotie heeft een soort toernooi vorm. Alle clans worden ingedeeld in een boomstructuur.
      1e ronde:
      De 1e ronde bestaat uit een 9max SNG (waar dus 9 clans aan mee doen). Deze wordt 4x gespeeld waarbij je 4x een verschillend teamlid inzet per SNG (de SNG’s kunnen dus allemaal tegelijk gespeeld worden). De punten telling is als in een normale SNG (20-30-50 punten). Welke clan de meeste punten haalt gaat naar de volgende ronde! (bij gelijke stand telt wie de meeste 1e plaatsen heeft. Als dat gelijk is, aantal 2e , 3e etc)
      2e ronde:
      Het aantal clans is al behoorlijk gedaald (nog maar 1/9 van het begin). En nu speelt men een 6max sng. Wederom dezelfde regels als in ronde 1. De payouts zijn hier ~35 en ~65 punten. De beste clan gaat wederom door.
      3e ronde:
      4 max Shoot-Out. Nummer 1 krijgt X punten.
      4e ronde (Grand Finale) (1 op 128 clans haalt dit)
      Alle teams zijn hier verzekerd van een prijs. Nu strijden de teams in een rechtstreeks duel voor elke volgende ronde. Kies 3 spelers uit je teams die tegen 3 andere spelers van de clan een HU sng spelen. De clan die wint (2-1 of 3-0) gaat door. Elke keer dat je verder komt stijgt de prijs voor je team uiteraard.

Extra notes:
      Redenen waarom 9m-6m-4m-HU: Het beheersen van verschillende disciplines. Ook van 9 man naar steeds minder zodat je eigen invloed steeds belangrijker wordt in het toernooi.

Stel de buyin bestaat uit 20$ per clan (4 a 5$ per speler): Dan zit er al sowieso 2500$ in de finale pot per team. Je kan ook de buyin verkleinen naar bijvoorbeeld 5$ (1 of 1,25$ per speler).

Eventueel kun je ook de beste 3 teams van 9max doorsturen en de beste 2 van 6max etc zodat er meer clans in de HU SO finale komen.

Verder is het natuurlijk een heel sociaal gebeuren omdat je zo nieuwe (team)leden leert kennen en lekker competatief bezig bent. Ook kan je een hoop van je teamleden leren want iedereen zal de zwakste schakel proberen wat bij te leren als dat de kans van een hogere ronde te halen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Pokerstrateeg van de maand

Elke maand kiezen de strategen van pokerstrategy.com een nieuwe strateeg van de maand!

Hoe, vraag je je dan af. Nou, dat gaat als volgt:

Elke 20e dag van de maand wordt er een centraal topic geopend door een moderator van pokerstrategy.com met het verzoek aan de leden om strategen te nomineren. De strategen moeten in 2 punten aangeven waarom juist deze persoon genomineerd dient te worden, de punten zijn:

:spade: Hoe heeft de desbetreffende persoon zich onderscheidend ingezet voor de comunity van pokerstrategy.com?
      :spade: Welke (opvallende) poker prestaties heeft deze persoon deze maand geleverd?

De motivaties kunnen dus ver uiteenlopen van bijvoorbeeld het vele ondersteunen van nieuwe spelers, tot het schrijven van goede artikelen en maken van video’s tot een indrukwekkende ontwikkeling van de speler zelf in deze maand.

De nominaties kunnen tot de 25e van de maand aangedragen worden door de strategen. Hierna gaat een select groepje van moderators overleggen welke strategen daadwerkelijk genomineerd worden.
      Hierbij worden 5 strategen benoemd, hierop volgend wordt een poll geopend waar iedereen kan stemmen op zijn favoriete genomineerde strateeg. Aan het einde van de maand sluit de pol….. En komt er een winnaar uit de bus!

Wat krijgt de pokerstrateeg van de maand?
      De speler heeft hier keuze uit 2 opties:

1. 100€ vrij te besteden in de pokerstrategy.com webshop
      2. Een heads-up battle tegen een door pokerstrategy.com gekozen pokerspeler vanuit onze community, met een 1e prijs van 250€ vrij besteedbaar ( verliezen = :f_cry: )

Ga je voor safe dan heb je een mooie 100€ te besteden in onze webshop, hou je van spanning en durf je wel een uitdaging aan te gaan, challenge dan jouw tegenstander heads-up!!!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Promotie: HU-community champ

Uitwerking: Op een te bepalen site moeten spelers HU spelen.
      Na trekking hebben de 2 die elkaar treffen x dagen tyd om hun match te spelen. Zo kan er dus elke x dagen een nieuwe trekking zijn tot de finale.
      Spelers kunnen met playmoney HU spelen of als ze willen voor een bedrag.
      Misschien kunnen ze onderling zelfs variant kiezen.

De winnaar krijgt een leuke titel onder zijn naam en mag op de desbetreffende site tegen een pro van die site of van PS voor x bedrag HU spelen.
      Wint ie mag hij het bedrag houden en anders heeft ie toch al de ervaring om tegen een pro te spelen.

Ook kunnen de winnaars van elke taal-community nadien uitvechten wie de ultieme kampioen is.

Voordeel voor die site is dat mensen daar moeten registreren en de lay out van de site al kunnen aanvoelen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Na "Black Friday" komt zonneschijn!!

Het is bijna zover! Het is zomer. En dat vieren we met een Sunny summer freeroll. (Prijzenpot te bepalen door PS)

Iedereen die lid is bij PS kan meedoen met deze freeroll.
      Maar je moet er wel wat voor doen. Want voor niets gaat de zon op! Toch? ;)

Om onze mede-leden beter te leren kennen (of wat ze graag doen in de zomer)
      vragen we elke NL/BE pokerstrateeg om een foto te maken van zichzelf met iets wat met zomer te maken heeft. En als het ook met poker te maken zou hebben is het helemaal fantastisch natuurlijk

Dus lekker op het strand / in de zon / op het terras. Hoe gekker hoe leuker.
      Zolang het maar wel op het forum gepost kan worden dus denk aan forumregels. geen naakte dingen e.d. ;)

Iedereen die dan een foto van zichzelf post met iets wat met zomer te maken heeft krijgt een ticket voor het toernooi!

So let the summer begin!!!! :f_cool: :f_cool:
      -------------------------------------------------------------------------------------
      - Qua prijzenpot en op welke room dat laat ik liever aan de PS admins over.
      - Qua toernooi structuur denk ik gewoon aan een MTT met een top 10-20% in de prijzen. Geen shootout toernooi of Knockout maar gewoon een zoals de meeste freerolls. Dus niet te ingewikkeld. Al kunnen we het altijd veranderen indien de admins dat liever hebben.

En iedereen heeft tegenwoordig wel een mobiele telefoon met camera / webcam of een fototoestel. Of kent iemand die dit heeft dus een foto maken moet geen probleem zijn lijkt me ;)
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oooh, spijtig dat mijn promotie er niet tussen staat, whahaha :facepalm:

Geef mij maar clanwars, poker, gn statusvoordeel en gn pics =) . Alluwel pics altijd wel lachen is :P
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      No offense, maar dat die "Na "Black Friday" komt zonneschijn!!" al zo veel stemmen heeft snap ik echt niet.

Een foto kan je altijd plaatsen, freerolls hebben we ook zat...

Ik heb nu gestemd voor "Member of the Month", maar die bestond eigenlijk al (en zou überhaupt herintroduceerd moeten worden).
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      Member of the month.
      Meeste promoties zijn voor toernooi spelers, dus vallen de cash gamers uit de boot.
      En bij Member of the month gaat de beloning naar iemand die zich echt heeft ingezet om voor de comunnity of om iets uitzonderlijk te bereiken.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Hunt for the big one. wou dat het mijn idee was... ;(
      Na black friday komt zonneschijn is mijn idee. maar eerlijk gezegd hoe spijtig het ook is vindt ik zelf andere ideeen leuker :facepalm:

Al is de pokerset uber nice om te hebben voor homegames. Hoop dat we meedere promo's eens voorbij zien komen
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Iets met HU! Dan hoop ik dat mensen tegen mij willen spelen :) . SHip monies!
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Even denken:
      - foto's geen zin in
      - gokken met nepgeld nee
      - hunt for big one te lastig
      - member of month is al eerder geweest en toen vroege dood gestorven

Dan twijfel ik nog tussen HU en clans. In verleden is er ook al iets me HU geweest en dat was ook niet echt groot succes. Dus ik ga denk ik maar voor het clans verhaal. Had zelf ook idee met iets van teams dus dan komt dit het dichtst bij.
    • Titangizmo
      Titangizmo
      Bronze
      Probleem met meeste acties is dat dan door de week s avonds steeds moet gespeeld worden en ik dus dit als werkende mens in shiften maar om de week kan doen.
      Ook altyd balen als je kwalificeert voor een leuke freeroll en je dan moet werken.

Member of the month vind ik ook leuk idee, zou zelfs standaard moeten worden, maar kies toch voor het HU aangezien dat mijn eigen idee is. :D
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Leuk dat mijn actie, member of the month, er ook tussenstaat :)

De andere acties zien er ook leuk uit ;)

Voordeel van member of the month vind ik dat de mensen die zich net ff wat extra inzetten er ook waardering voor terugkrijgen (al is het maar dat ze genomineerd worden) en dat de geholpen mensen iets terug kunnen doen :f_grin:
    • Titangizmo
      Titangizmo
      Bronze
      Misschien idee om deze thread effe te vermelden tijdens een nieuwsbericht. Want niet iedereen spit het forum helemaal uit.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Clanwars ftw!

* We zullen komende week de thread in een nieuwsitem vermelden, helaas hebben we momenteel alle community-items al gemaakt :)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      No offense, maar dat die "Na "Black Friday" komt zonneschijn!!" al zo veel stemmen heeft snap ik echt niet.

Een foto kan je altijd plaatsen, freerolls hebben we ook zat...

Ik heb nu gestemd voor "Member of the Month", maar die bestond eigenlijk al (en zou überhaupt herintroduceerd moeten worden).
      +1 Heb wel voor de andere HU variant gekozen.
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Iets met HU! Dan hoop ik dat mensen tegen mij willen spelen :) . SHip monies!
      welke stakes wil je?
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      Hu champ. Verder allemaal een beetje moeilijk uit te voeren (behalve een freeroll, maar dat is weinig vernieuwends)
    • 1
    • 2