elephant problemen

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      hey ik heb de meest actuele versie van elephant. Mijn programma heeft vele problemen en het programma geherinstalleerd heb ik reeds 1 keer gedaan. De HUD stats vallen op sommige momenten en soms enkel op sommige tafels of bij sommige personen volledig weg. Of wanneer ik de details van iemand wil openen geeft hij de details van een andere persoon aan de tafel. Sommige handen worden ook niet geimporteerd wat het moeilijk maakt om behaalde resultaten te kunnen evalueren.

Iemand enige oplossingen?
  • 3 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      iemand?
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Zou je anders eens willen proberen of een trial versie van Hold'Em Manager of PokerTracker 3 wel werkt?

Ik zou zo direct niet weten waar dit soort problemen vandaan komen, zeker als je de laatste nieuwe versie gebruikt. Maar om uit te sluiten dat het bijv. aan pokerroom instellingen ligt (of aan postgresql problemen), ben ik benieuwd of andere analyseprogramma's het wel goed doen.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      het probleem is dat ik de trial version van deze 2 programma's een jaar geleden ofzo al een keer heb gebruikt. Op dit moment wist ik nog niet eens van het bestaan van een HUD enzo.

Toen ik een half jaar terug ofzo de eerste keer de HUD van elephant op full tilt gebruikte werkte hij feilloos. Maar na een tijd moest mijn laptop binnen voor herstelling en hierna zijn eigelijk de problemen begonnen. Ik heb het programma al enkele keren opnieuw geinstalleerd, database opgeruimd en een nieuwe gemaakt maar het helpt niets.

Maar volgens mij ligt het probleem toch ergens bij de database want als ik er 1 maak geeft hij een error maar dan doet hij het toch uiteindelijk.

En qua pokerroominstellingen: heb zo wel problemen op full tilt gekend als nu op party.