NL5 QJo

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik bet de flop om mijn pair te beschermen tegen een FD, wordt gecallt. Turn is geen maar wel een overcard,
      wil dus niet te groot betten. Checken lijkt me ook niet handig, wil geen freecard geven dus bet de halve pot.
      River wil ik check-callen omdat villain z'n gemiste draws nog zal betten en ik niet verwacht gecallt te worden
      door iets slechters.

Hoe gespeeld?

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP1:
      $3.93
      MP2:
      $5.00
      MP3:
      $1.76
      CO:
      $4.00
      BU:
      $5.00
      SB (Hero):
      $5.94
      BB:
      $7.33
      UTG1:
      $3.76
      UTG2:
      $2.89

Preflop: Hero is SB with J, Q.
      CO posts deadblind, 5 folds, CO checks, BU folds, Hero calls $0.03, BB checks.

Flop: ($0.15) 2, Q, 3 (3 players)
      Hero bets $0.11, BB folds, CO calls $0.11.

Turn: ($0.37) K (2 players)
      Hero bets $0.18, CO calls $0.18.

River: ($0.73) T (2 players)
      Hero checks, CO bets $0.25, Hero calls $0.25.

Final Pot: $1.23.

Results follow:

Hero shows a pair of queens(Jd Qs).
      CO shows high card king(6c 9c).

Hero wins with a pair of queens(Jd Qs).
  • 4 antwoorden
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      Persoonlijk had ik de turn waarschijnlijk groter gebet. Maar ik denk niet dat er iets verkeerd zit in je line.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Waarom had je de turn groter gebet? Zit ik mezelf dan niet te valuetownen tegen een betere hand?
      Met die halve pot bet krijgt hij ook de verkeerde odds om te callen als hij op een FD zit.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      bet turn iets van 30 cent, er liggen best wat draws op het board, en daar wil je gewoon value uit halen, de kans dat je jezelf aan het value betten bent tegen betere handen is wel erg klein, omdat CO checkt op zijn deadblind preflop en dus heel vaak een zwakke hand heeft.
      Dus KQ en QA zullen maar zeer zeer zelden in zijn range zitten en een Kx hand al helemaal zelden, want daar had hij wel mee op de flop gefold. Daarom denk ik dat je hier gewoon groot moet betten voor value tegen zijn waarschijnlijke draw.

Daarnaast zou ik preflop naar 5/6bb hebben geraised, omdat CO hier zijn deadblind post en checkt first in, hij zal dus heel vaak een zeer zwakke hand hebben, de BB zul je ook vrij vaak van zijn hand kunnen zetten, en er valt dus gewoon een extra blind dead money op te pikken. Je speelt JQo liever niet 3 way OOP.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik zou de flop al snel pot betten.
      OP de turn kan je groter doorbetten , hij heeft toch niet echt veel sterks in zijn range , Kx heeftie bijna nooit , en een set haddie wel geraised.
      Of je preflop isolate moet je zelf wat beslissen , het kan , maar is niet verplicht.