NL4 KK op BB

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Weer pocket Kings met een A op de flop:
      Speel ik hem hier verkeerd (op de turn)?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($2.77)
      UTG+1 ($3.28)
      MP1 ($1.61)
      MP2 ($3.99)
      CO ($1.40)
      BTN ($6.38)
      SB ($2.96)
      Sol4r (BB) ($4.56)

Pre-Flop: ($0.10, 8 players) Sol4r is BB K :club: K :spade:
      [CO posts $0.04]
      4 folds, CO checks, 1 fold, SB raises to $0.12, Sol4r raises to $0.32, CO folds, SB calls $0.20

Flop: J :club: A :heart: 3 :heart: ($0.68, 2 players)
      SB checks, Sol4r bets $0.40, SB calls $0.40

Turn: 7 :spade: ($1.48, 2 players)
      SB checks, Sol4r checks

River: Q :spade: ($1.48, 2 players)
      SB bets $0.60
  • 10 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Turn zou ik wel betten voor het geval dat SB op een draw zit. Nu geef je hem ook de kans om de river te bluffen. Als jij bet en hij callt zal hij op de river vaak naar je toe checken denk ik en kun jij behind checken.

Misschien zit ik ernaast, ben benieuwd wat de judge ervan vind.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Turn zou ik wel betten voor het geval dat SB op een draw zit. Nu geef je hem ook de kans om de river te bluffen. Als jij bet en hij callt zal hij op de river vaak naar je toe checken denk ik en kun jij behind checken.

Misschien zit ik ernaast, ben benieuwd wat de judge ervan vind.
      Ik denk dat dat inderdaad beter was geweest.
      Ben ook benieuwd wat een judge er van vindt.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik zie nu dat deze hand erg veel lijkt op de voorbeeldhand in het artikel:

Op de flop - Wanneer speel je passief?

(Wanneer speel je voor bluffinduce)

Had ik hier zo moeten spelen?

-> Check behind op flop, zodat ik een bluf induce op de turn?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik kan de silver artikelen niet zien :( .
      Bluff induce zou ik alleen doen met een hand waarmee je zeker voor staat. Je weet na de check op de flop niet of je voorstaat want hij zal een kleine aas misschien ook checken, en betten op de turn als jij zwakte op de flop toont.
      En daarnaast laat je hem goedkoop drawen door niet te betten op de flop.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik kan de silver artikelen niet zien :( .
      Bluff induce zou ik alleen doen met een hand waarmee je zeker voor staat. Je weet na de check op de flop niet of je voorstaat want hij zal een kleine aas misschien ook checken, en betten op de turn als jij zwakte op de flop toont.
      En daarnaast laat je hem goedkoop drawen door niet te betten op de flop.
      Strategy puntjes pakken, Eva. :)

Jij post (speelt) zo veel, moet je toch makkelijk zilver kunnen halen. Of speel je niet getrackt?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Nee speelde 2 jaar geleden wel tracked op Cake maar ben toen gestopt. Deze zomer weer begonnen op stars. Heb nog wel geld op cake staan dus misschien toch maar even wat spelen daar voor de artikelen.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Nee speelde 2 jaar geleden wel tracked op Cake maar ben toen gestopt. Deze zomer weer begonnen op stars. Heb nog wel geld op cake staan dus misschien toch maar even wat spelen daar voor de artikelen.
      Ik had mijn $50 ook op Cake gezet, maar ik vind het een verschrikkelijke poker room. Zo weinig tafels op de lage limieten.
      Ik heb wel eens 6 reserveringen gemaakt (first available table) en het duurde meer dan een uur voordat ik eindelijk zes tafels open had. HEM werkt ook niet op Cake, dus ik kom daar bijna niet meer. Heb intussen gestort en uitgebouwd op BWIN, die vind ik wel aardig. Stars is bij mij ook niet getrackt, dus die laat ik maar links liggen :)
      Vind de artikelen (en video's) toch wel erg waardevol.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ja klopt, hud is niet toegestaan op cake. Het zit er nu ook vol met nits heb ik het idee :P Lol ik zie net dat ik nog maar 5 puntjes nodig heb voor zilver. Even een handje spelen dan maar!
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      prima gespeeld. Flop ga je altijd c-betten omdat je gewoon een Ax hand wilt reppen, als hij dan callt ( zeker na je 3-bet preflop ) denk ik dat je altijd tegen een Ax hand aan zit en eigenlijk zeer zelden tegen een draw. preflop mag je het btw wel 0.40 maken ofzo..
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      preflop maak ik het inderdaad ook wat groter .
      FLop is goed , goeie sizing ook.
      OP de turn bet ik niet meer door , omdat hij veel meer Ax handen of PP heeft dan draws :) je mag de preflop actie niet vergeten :)