Hulp gezocht! Multitable-hulp om precies te zijn!

• Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Hallo.

Ik ben mij momenteel wat in het verdiepen aan de mogelijkheden wat betreft multitabelen op de 18-mans. Ik speel momenteel op een monitor (weet niet hoeveel inch ie is) maar hier kan ik maximaal tiled 12 tafels op kwijt. Voor nu is dit wel oke, maar in de toekomst wil ik graag naar meer.

Wat zijn hiervoor de mogelijkheden?

Ook ben ik vrij onbekend met Tableninja, dus als mensen hier wat tips over hebben, graag!
  • 17 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      een 2de scherm kopen.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      een 2de scherm kopen.
      Behoort niet tot de opties, was ik ff vergeten te vermelden.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      opzich niet zo moeilijk.

Ik speel ze op een kleine laptop en dan stacked. Welke tafel het langste wacht komt gewoon in beeld. Enige nadeel is dat je andere tafels niet in de gaten kunt houden en plays maken wat lastiger is omdat je weinig reads hebt wat op de micro's trouwens ook niet echt nodig is.

Koop table ninja en je kunt gewoon 20 - 30 tafels tegelijk grinden maar dan wel stacked. Denk dat tiled vanaf 20 tafels ook lastig word omdat je alles niet meer in de gaten kunt houden.

Ga stacked spelen. Gebruik hotkeys, bv

F1 = bet
      F2 = call
      F3 = check
      F4 = fold
      F6 = Shove.

Stel de percentages flop, turn en river betting in.
      Auto registratie is ook nog makkelijk te gebruiken maar gaat wel beetje van laggen.

Heb je alles goed ingesteld, hoef je alleen maar 5 toetsen te gebruiken om te spelen.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik heb ook al zitten denken aan een combinatie van TOI en Tableninja.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Wat vooral heel irritant was bij het stacked spelen met tableninja aan, was dat ie hele rare betsizes hanteerde, hij niet automatisch de tafels stacked neerzette (dat moest ik voor elke tafel die erbij opende automatisch doen) en het automatisch registreren opzich wel handig was, maar ik ergerde me dood dat elke keer als ie zich inschrijft de lobby naar voren komt (algemene ps lobby)..

Iemand hier wat tips voor?
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Wat vooral heel irritant was bij het stacked spelen met tableninja aan, was dat ie hele rare betsizes hanteerde, hij niet automatisch de tafels stacked neerzette (dat moest ik voor elke tafel die erbij opende automatisch doen) en het automatisch registreren opzich wel handig was, maar ik ergerde me dood dat elke keer als ie zich inschrijft de lobby naar voren komt (algemene ps lobby)..

Volgens mij kon je die lobby weglaten. Heb geen flauw idee hoe, maar moet kunnen.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jajaja112

Volgens mij kon je die lobby weglaten. Heb geen flauw idee hoe, maar moet kunnen.
      Kan het nergens vinden - erger me dood aan het programmatje.. weggegooide 60$ imo...

iemand die er verstand van heeft en me wil helpen? :(
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Volgens mij kun je bij opties uitzetten dat de lobby naar voren komt, maar waar precies weet ik ook niet... ?(
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Wat vooral heel irritant was bij het stacked spelen met tableninja aan, was dat ie hele rare betsizes hanteerde
      Geen idee wat je bedoelt met rare betsizes. Heb je bij tabje pot betting, "round all pot bets to" 1BB aangevinkt?

Oorspronkelijk gepost door timBKRhij niet automatisch de tafels stacked neerzette (dat moest ik voor elke tafel die erbij opende automatisch doen)
      Beetje moeilijk zeggen van hier uit, maar bij mij staat bij tabje setup --> table layout op stacked. Ook kan je in de ps lobby uw table layout saven (maar wsl was je hier wel vanop de hoogte)

Oorspronkelijk gepost door timBKRen het automatisch registreren opzich wel handig was, maar ik ergerde me dood dat elke keer als ie zich inschrijft de lobby naar voren komt (algemene ps lobby)..
      Is ook wel op te lossen. Maar TN al een tijdje niet gebruikt, maar volgens mij moet dit via ps geregeld worden. Kan het niet zo direct vinden maar ik zie bij options --> advanced multitable options --> "minimize main lobbywhen opening table" staan. Mss dat eens proberen.
    • Jedddd
      Jedddd
      Bronze

Kan het nergens vinden - erger me dood aan het programmatje.. weggegooide 60$ imo...

iemand die er verstand van heeft en me wil helpen? :(

En je kan mss in het vervolg een 10 of 20 dagen trial nemen van Tableninja of een ander programma voor je er 60$ aan geeft.
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      * open het aantal tafels die je wil spelen..
      * bijvoorbeeld 30 tafels...
      * neem dan gewoon cashtables... (ga er niet op een plek zitten, 't gaat puur om de geopende tafels)
      * zet deze zo neer hoe jij ze wil hebben staan
      * sla deze op als customized table lay-out
      * voordat je met je volgende sessie begint activeer je de lay-out
      * en voila als het goed is zet hij tot 30 tafels neer hoe jij ze wil hebben staan... kom je daarboven dan verschijnen de tafels weer als standaard lay-out
    • pmania
      pmania
      Bronze
      30 tafels ? customized table lay-out, waar vind ik dat ?

Ik heb www.stackandtile.com maar weer eens geinstalleerd, maar in combinatie met tableninja werkt het nog niet zo goed als dat ik denkt dat het zou kunnen werken. Dit omdat ik me muis cursor ook van de ene tafel naar de andere tafel laat bewegen en dat werkt niet altijd even lekker vanuit de stack als de tafels dan naar je grid worden verschoven als het jouw beurt is.

Misschien nog even wat sng's en mtt's ermee proberen.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pmania

Onder tabje "View" - Save Custom Layout"
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh

Onder tabje "View" - Save Custom Layout"
      Ah in de pokerstars lobby. Ik heb al een layout 6 tafeltjes @ 1920x1080 maar dan stack ik dat 4 maal = 24 tafels Maar dan moet je altijd handmatig de volgende 18 tafels verkleinen want ze poppen dan te groot te voor schijn, en altijd alleen maar in de hoeken.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Begrijp je niet zo goed. Als je precies doet zoals onzin84 hierboven heeft vermeld, dan is er toch geen enkel probleem?

Speel zelf niet veel meer, maar denk niet dat ik iets over het hoofd zie.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Als je alle tafels allemaal open dan onthoud ie het toch wel.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze

Ik heb www.stackandtile.com maar weer eens geinstalleerd,
      Waarom 17,95 per maand betalen als TOI gratis is en hetzelfde is?