At $1.5 Stt Ko

• wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Had ik hier anders moeten spelen? Reraisen op flop? Turn callen of pushen? Of misschien gewoon folden op flop?

Known Players:
      Position:
      Stack
      MP2:
      2650
      MP3:
      2760
      CO:
      1520
      Hero:
      4225
      SB:
      1205
      BB:
      1140

SnG-MTT $ 1.50 (9 Players)
      25/50 No-Limit Hold'em (6 Players)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.99.40308.1 by www.pokerstrategy.com

Preflop: Hero is BU with A :heart: , T :club:
      3 fold,
      Hero raises 75 to 125, SB calls, BB folds

Flop: (300) K :heart: , T :heart: , 8 :diamond: (2 Players)
      SB bets 100, Hero calls

Turn: (500) K :spade: (2 Players)
      SB bets 200, Hero folds, SB gets uncalled bet back

Final Pot: 500
  • 3 antwoorden
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Ik maak er 150 preflop van. Stack is groot genoeg en AT lijkt mij sterk genoeg om meer te doen dan enkel te stelen preflop.

Ik fold wsl flop. Ik vind wel als je de flop called, dat je ook wel de flop van 200 moet callen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi,

Ik vind ook deze hand (net als K9o) erg weak gespeeld. Ik vind de call op de flop wel goed, en vrij standaard zelfs. De turnkaart verandert niet veel, en ik weet toch vrij zeker dat villain flushdraws, QJo, Tx misschien ook gutshotdraws, gewoon door zal betten.

Ik vind de fold dus te weak, en call dus de turn. Vervolgens herevalueer ik de river. Als villain een blockbet maakt of checked, dan call of check ik, als hij all in gaat, dan fold ik. Ik weet echt 100% zeker dat villain hier nog een hele wijde range kan doorspelen, en je kunt 200 callen, voor een pot van 700, 1:3.5 pot odds.

De fold is dus erg zonde vind ik. Als villain een K heeft, durf ik niet eens zo zeker te zeggen of hij uberhaupt door zou betten. Vaak je zie je ze dan eerder voor een c/r kiezen.

Verder vraag je of je moet raisen op pushen. Zoals ik al bij de K9o hand had uitgelegd, die opties zijn contraproductief, je krijgt dan alleen nog actie van betere handen. Callen is prima dus.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Ja, kheb beetje probleem met donkbets :P

Ik pas hier 'weer' omdat ik denk gebeat te zijn. Voornamelijk omdat een redelijk speler geen 200 van 900(zijn stack) inzet, zonder iets te hebben.
      En aangezien hij nog niet veel gespeeld had, ging ik ervanuit dat hij redelijk was.

Dus maw, als hij het goed speelt (en wel K heeft), en dus 100/200/300 bet, verlies ik 800, gelukkig heb ik nu grote stack.

Maar moet ik ook zo spelen als ik bv ook rond 1300 hang?
      En maw, ben ik crippled, door mijn second pair niet te kunnen neerleggen?
      Das ook klote.

Maar met deze stack ben vind ik mijn fold zeker te weak.