iritatie...

• Yoeri1989
      Yoeri1989
      Bronze
      Hoi..

Ben zojuist geslaagd voor de test.. En speel dus nu ook wat mijn bankroll aankan (0,01/0,02) op partypoker.. En doe exact volgens de basis strategy.. speel tight maar ook agressief. maar dan heb ik goede kaarten en dan fold telkens iedereen.. of dan mis ik de flop.. en dan heb ik volgens de basis strategy kut kaarten (8,9 suited in early positie en dan fold ik en dan hit ik een straat.. zo frustrerend.. heeft iemand nog tips?

gr
  • 3 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Bronze
      Hoi yoeri,

Gewoon zo doorspelen, op de lange termijn is dit profitabeler, dan met slechte kaarten een flopje zien. Je kijkt nu naar korte termijn, dan kan het inderdaad gebeuren dat je af en toe met kutkaarten de beste hand krijgt. Maar op de lange termijn zal dit niet zo zijn.

Er wordt dan ook wel gezegd dat poker op korte termijn een geluksspel is omdat je gewoon niet kan zeggen wat er komt. Maar op lange termijn een tactisch spel omdat je wel steeds met de beste kaarten erin kan gaan en zo je kansen verbeteren.
    • taifoen
      taifoen
      Bronze
      Irritatie*

Tja, dat soort dingen gebeuren, denk aan lange termijn!
    • grunnerboy1986
      grunnerboy1986
      Bronze
      Ik ken het probleem, maar ik weet wel dat het wachten eens zal uitbetalen met bijvoorbeeld een grote pot waar je all-inn bent gegaan.