Holdem manager hud op 888 poker

• vandessel
      vandessel
      Bronze
      Als ik Holdem manager op 888 poker open dan staan de hud's overal verkeerd en moet ik ze manueel naar de juiste spelers slepen , als ik een 2de tafel open en dan de hud's op die tafel naar de juiste speler wil verslepen dan worden de hud's op mn 1ste tafel ook terug verplaatst en komen dus weeral op een verkeerde plaats te staan .

Ik heb 888 poker in het engels staan en mn preferred seat aangeduid .

Hoe kan ik dit oplossen aub ? Zodat mn hud's automatisch op de juiste plaats staan , op andere pokersites heb ik hier geen problemen mee .
  • 3 antwoorden
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Beetje uitzoeken in HM bij HUD Options - preferred seat.
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Aangezien je het alleen op 888poker hebt zou het ook prima kunnen dat het door een software update van 888poker komt en dat het probleem pas verholpen wordt na een update van de HEM software.

Eventueel zou je, als het probleem zich blijft voordoen, ook de vraag kunnen stellen op het HEM forum.
    • 23anthonius85
      23anthonius85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vandessel
      Als ik Holdem manager op 888 poker open dan staan de hud's overal verkeerd en moet ik ze manueel naar de juiste spelers slepen , als ik een 2de tafel open en dan de hud's op die tafel naar de juiste speler wil verslepen dan worden de hud's op mn 1ste tafel ook terug verplaatst en komen dus weeral op een verkeerde plaats te staan .

Ik heb 888 poker in het engels staan en mn preferred seat aangeduid .

Hoe kan ik dit oplossen aub ? Zodat mn hud's automatisch op de juiste plaats staan , op andere pokersites heb ik hier geen problemen mee .
      Ik heb precies hetzelfde probleem ja ....