Voorstellen

• Essie2601
      Essie2601
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik zal me ook nog even officieel voorstellen. Ik ben Esther en speel sinds 2 maanden poker op Pokerstars. Daarvoor heb ik echt nog nooit eerder gespeeld, ook niet voor de lol.

In 1ste instantie heb ik het mezelf geleerd door gratis te spelen op pokerstars, en daar die cursussen te volgen. Daarna heb ik 7 euro opgeladen en ben daar mee gaan spelen. Die startbonussen heb ik helaas nooit gehad, was allemaal zo nieuw voor me, dus daar snapte ik nog niet zo veel van.

Inmiddels heb ik wel een startbonus van 777 poker maar dat vind ik niet zo. Ben teveel gewend aan Pokerstars, dus blijf daar lekker spelen.

Hopelijk leer ik hier heel veel, ben inmiddels onderweg naar de 100 dollar, en ik hoop dan steeds iets hoger te kunnen gaan spelen. Vind het namelijk erg leuk, en ook al kan ik het af en toe echt goed verpesten, andere keren gaat het me erg goed af.

Groetjes Esther
  • 4 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      Ah een dame op 't forum, welkom :P

Zag dat je ook al wat anders had gepost en wat strategie artikels had gevonden over sit'n go's?

Misschien dat je later in de tijd nog wel eens geld kan storten op een andere room voor een startbonus. Maar als Pokerstars je goed bevalt kun je daar ook gewoon blijven, is bij mij ook het geval :)

Hoe ben je ineens in aanraking gekomen met poker 2 maand terug?
    • Essie2601
      Essie2601
      Bronze
      Hi Varune,

Ik had opeens een ingeving. Ik hoorde steeds vaker wat over poker om me heen, via voornamelijk mannelijke collega's. En ook dat ze best wel wat leuke bedragen wonnen.

Dus eigenlijk dacht ik, als zij dat kunnen, moet het mij ook lukken ;) , en het leek me wel leuk om wat extra's te verdienen. Nou ja, daarna heeft het nog een paar maanden geduurd voordat ik me er toe kon zetten om het te gaan leren, want echt, ik snapte er echt helemaal niks van.

Maar goed, mijn gevoel was goed, het gaat me aardig af (ook al moet ik vast en zeker nog heel veel leren). Het lijkt me wel super om echt heel goed te worden, en daar ga ik alles aan doen ;) !!!

Groetjes Esther
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Hoi Esther,

Welkom op Pokerstrategy.
      Super dat je zoveel plezier beleeft met het pokeren. Als ik je enkele tips mag geven: Lees regelmatig de artikelen eens door. Het helpt je om je spel op een goed niveau te houden. Lees ook eens enkele blogs van de spelers hier. Zo leer je om bepaalde doelen te stellen en rustig je spel te verbeteren en te klimmen in de stakes. Het heeft mij in ieder geval veel geholpen om mijn spel naar een hoger niveau te tillen.
      Succes!!!
    • Essie2601
      Essie2601
      Bronze
      Hoi Brokkeman,

Dank je wel :) ! Goed idee om ook de blogs eens te gaan lezen.
      Artikelen lees ik wel, alleen moet daar soms wel wat geduld voor op kunnen brengen ;) !

Groetjes Esther