Suggesties coachings 25 en 26 juli!

• DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi all,

Zoals een aantal van jullie al begrepen hebben zijn de coachings van deze week door internetproblemen niet doorgegaan. Om dit recht te zetten zullen de coachings van volgende week op maandag 25 en dinsdag 26 juli 2 keer zo lang duren. Deze zijn dus van 19:00 tot 22:00 op beide dagen.

Nu is mijn vraag aan jullie om met suggesties te komen voor beide coachings. In drie uur tijd kun je veel behandelen, dus vandaar mijn vraag. Wat wil jij graag dat we gaan behandelen in deze coachings?

Vermeld hierbij:

- Dag coaching (Maandag/Dinsdag)
      - Gametype(s) (headsup, MTT, 18mans, 45mans, 180mans, wat dan ook)
      - Type coaching (zelf spelen, coaching a member, handreview sessie, theoretische coaching)
      - Andere suggesties

De stakes van de games die gespeeld/reviewed worden zullen verbonden zijn aan het level van de coaching (maandag > bronze en dus micros, dinsdag > silver en dus hogere stakes) Enige uitzonderingen kunnen hier in overleg wel gemaakt worden.
  • 6 antwoorden
    • ZeteMKaa
      ZeteMKaa
      Bronze
      Een van de 2 dagen ( ben heel makkelijk :f_biggrin: )
      45 mans turbo's (1.50/3.50/6.50)
      vid van jou spel, en dan vooral shove omstandigheden en calling ranges.(mid/end game)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Bump it up
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      TOURNEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

:f_love:

ik kijk naar boven, maar come on, het is 10.30, ik heb niet geslapen. Morgen ben ik weer wat specifieker:(
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Zal sowieso 45/180mans en turbo MTTs spelen (mijn main games), mochten er speciale suggesties zijn voor speciale MTTs en coaching types.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Postflop play :P

Ik zou wel graag wat hoge MTT's willen zien als 109$ turbo of bijv de $82 6 max hypers, en dan gewoon in HH vorm, dat je ze bij langs gaat, en dan vooral de close spots uitlegt enz, omdat veel mensen de standaard al kennen.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Morgen (Nou ja, vandaag dus) ga ik tijdens de coaching jullie handen reviewen. Stuur me als je wilt voordat de coaching begint (19:00) handen toe via Skype of Mail (sng-coaching@live.nl). Dit hebben een aantal al gedaan, maar het liefste heb ik een game of dertig beschikbaar om te reviewen, zodat we in ieder geval niet zonder zitten.

Dit kan van vanalles zijn. Mijn voorkeur hebben de 180 en 45 man SNGs, maar 18mans, 9mans, 6maxjes, MTTs mogen ook allemaal. Wel het liefste turbo, want ik heb simpelweg te weinig ervaring op non-turbo games om deze goed te reviewen. Stuur dan de HH van een hele game (in een .txt bestand), zodat we gewoon goed en snel jouw eventuele leaks kunnen achterhalen.

De coaching is voor Silver en hogere statussen, de bronze/basic members kunnen dus helaas niet meedoen aan deze actie. Wel zal ik, indien dit bevalt, deze coachingvorm vaker hanteren.