TT OOP tegen 2 fish

• Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ola,

Wat is mijn plan hier op de flop en op elke non :club: en op elke wel :club: turn?

Gwn cbet hier en dan bet/fold turn ook al is het geen :club: ? Is betsize ook goed?

Dit is tegen 2 fish (40+ VPIP spelers). Zou ik het ook zo tegen twee wat tightere spelers spelen? Regs/TAG's zouden denk ik voornamelijk kleine pp's in hun range hebben dus dan is tegen niet floatende regs turn c/f?

Ik vind altijd dit soort marginale handen beetje moeilijk OOP spelen.

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1379313
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $25.00
      SB: $24.25
      Hero (BB): $25.35
      UTG: $13.99
      UTG+1: $20.50
      MP1: $57.50
      MP2: $9.65
      CO: $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with T :club: T :diamond:
      UTG calls $0.25, UTG+1 calls $0.25, 2 folds, CO calls $0.25, 2 folds, Hero raises to $1.75, UTG calls $1.50, UTG+1 calls $1.50, 1 fold

Flop: ($5.60) J :club: 8 :club: 3 :spade: (3 players)
      Hero bets $2.75
  • 3 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Als het echt fishes zijn kun je preflop nog wat groter raisen met een goede hand als TT.
      Op deze flop ga ik dan ook een normale cbet maken van ong. 4$ en herevalueer ik de turn.
      Indien beide fishes callen kun je best gewoon check/folden, indien er maar 1 iemand callt hangt het wat af van zijn fold to cbet% en zijn WTSD.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Dat is het probleem met fishes.. ze callen elke draw en elk paar. Vandaar groot betten op de flop en c/f turn is volgens mij daardoor -ev..

Maar stel ze callen allebei dan kan ik wel c/f turn

Als 1 called en hij heeft een lage fold to cbetflop, wat is dan mn plan op de turn? Kijken naar fold to cbet turn en weer verder groot (like 2/3 pot) betten?
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Als beide fishes callen is de kans een stuk kleiner dat ze beide op draws zitten en is het meer waarschijnlijk dat iemand die J heeft (of beter) daarom dat een ch/f op de turn dan wel noodzakelijk is, ook al omdat fishes wss niet zullen semibluffen op de turn 3-way met een draw maar enkel valuebetten met een made hand.

Indien er maar 1 fish callt, een lage fold to cbet heeft en de turn is een blank veranderdt er in principe niks en kun je altijd nog wel eens betten voor value van 8x/FD of iets dergelijks omdat zijn range zo weinig goede handen bevat, alleen moet je je bet niet te groot maken dan natuurlijk zodat je jezelf niet isoleert tegen beter.
      Ik bet dan net genoeg om ze geen odds te geven voor hun draw met de gedachte dat ze toch ook nooit veel implieds hebben aangezien je op elke lelijke river kunt ch/f