Paddy Power in NL

• ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Hallo

Is er misschien iets meer bekend over het feit dat nederlanders niet mogen spelen op PP?

Waarom mag dit bijvoorbeeld niet, en gaat het "ooit" wel mogen?

Nu ze een soort strijd voeren tegen tilt beginnen de acties die ze houden behoorlijk op te vallen, dus zou er graag mijn graantjes meepikken. (Gratis ipad 2 :O )

Misschien wordt het toch is tijd om te emigreren ofzo , haha
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey ric0,

Of/wanneer Nederlanders bij Paddy Power mogen spelen durf ik niet te zeggen. De reden waarom zij dit niet toestaan, is omdat ze qua regelgeving geen risico willen lopen, na de "oude" rechtszaak van De Lotto tegen Ladbrokes.

Er zijn inderdaad wel veel "Full Tilt Promoties" nu bij Paddy Power. Zo kun je nu ook een weddenschap afsluiten over het feit of je op de 27ste (de dag na de hoorzitting) al weer kunt spelen bij Full Tilt Poker. Hierbij krijg je dan ook direct een bonus in je account ter hoogte van je inzet, zodat je eigenlijk niets verliest.

De odds:

Players will not be playing real money poker on Full Tilt on July 27 ---> 1/8

Players will be playing real money poker on Full Tilt July 27th --> 9/2
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Hey Lanfear,

Ik was inderdaad op de hoogte van deze actie, maar aan een bonus in een account op een room waar je niet mag spelen, heb ik niet zo veel ^^.

Helaas pindakaas