NL50: QTs

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $9,25
      MP2:
      $55,05
      CO:
      $45,15
      BU:
      $35,35

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:spade: , Q:spade:
      2 folds, MP2 raises to $1,00, MP3 folds, CO calls $1,00, BU calls $1,00, SB folds, Hero calls $0,50.

Flop: ($4,25) T:heart: , 4:heart: , 3:spade: (4 players)
      Hero checks, MP2 checks, CO checks, BU bets $8,50, Hero raises to $8,25 (All-In), 2 folds, BU gets uncalled bet back..

Final Pot: $20,75

Allereerst call ik de minraise met QTs. Gewoon omdat je daar altijd wel leuke dingetjes mee kan hitten en omdat ik de odds wel prima vond.

Ik vond de overbet van Villain na 3 checks op de flop behoorlijk zwak. Dat zal hij waarschijnlijk doen met een flush draw of een laag paartje en probeert de pot te stelen. Met die gedachten heb ik dus ook gecalled.
      Volgens mij kan dat op zich nog wel, maar ik heb geen rekening gehouden met de andere 2 Villains.
  • 3 antwoorden
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik zou hier toch folden en wachten op een betere kans om mijn stack op het spel te zetten. TP met medium kicker vind ik niet genoeg. Villian kan ook makkelijk een set hebben gehad en bang voor de flush zijn geweest.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      AF van button is 1 met sample 32. Ook al is dit een te kleine sample dan zou ik toch hier folden op basis van TPMK tegenover een FD of een hogere kicker. Misschien zelfs Trips.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je call preflop is prima, je krijgt daar zeker de odds om door te gaan.

De push van BTN komt op mij niet zwak over. Zeker met zijn passieve stats niet. MP2 zou zoiets nog kunnen doen met air of een FD, maar dat zie ik BTN niet doen.

Zou een beter moment afwachten.