Nog de moeite

• Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      Is fixed limit nog een variant die de moeite waard is of zijn de enige opties op den duur overschakelen of bonussen grinden?
  • 8 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vraag dat maar aan mensen zoals Caroline, Yoghi, makomar en Dukefreedom =) .

Zij halen er maandelijks erg leuke winsten uit :] . Ok zij spelen dan ook wel wat stakes hoger maar goed ik moet uit eigen ervaring zeggen dat je er winsten uit kunt halen (zeker als je bonussen meetelt). Als je beetje volume maakt en dit ook winstgevend kan is er leuk centje in te verdienen iig.
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      Het is iig wel zo dat de lage limieten echt niet de moeite lonen met limit. En je kan behoorlijke swings maken, dus je hebt een stevige bankroll nodig.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zolang je plezier hebt in het spel is het altijd de moeite om te spelen :)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Zolang je plezier hebt in het spel is het altijd de moeite om te spelen :)
      Geen idee waarom, maar ik moest echt lachen om het feit dat deze post van jou kwam. :f_love:

Ben btw erg benieuwd of het inderdaad nog de moeite waard is. Ik weet inderdaad dat spelers als yoghi geweldige resultaten halen, en tonnen binnenhalen. Maar dit betekent natuurlijk niet dat FLHE een geweldige keuze is als grind-materiaal. Je zult altijd spelers hebben die in een bepaalde variant geweldige resultaten hebben, maar ik denk niet dat je als beginnende speler snel het niveau van yoghi zult evenaren.
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      Vraag het me ook wel af. Haal zelf nu 3bb/100 op mijn eerste 10k handjes, wat schijnbaar zwaar boven verwachting ligt voor fr limit. En dan ook nog een flinke hoop rakeback. Is natuurlijk een schijntje in vergelijking met een goede nl speler. Maar winst is winst en ik hou het beter vol dan nl.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Er zijn wel meer mensen dat ons zulke soort vragen stellen. Vind het best vreemd. Je bent een micro speler. Doe je het echt voor die 10$ in de maand? Als je een leuke hobby hebt, zonder dat het je tonnen geld kost, is dat toch leuk? De kans dat je ooit heel veel geld gaat verdienen is echt heel klein hoor. Dus daar moet je het eigenlijk nooit niet voor doen.
      Speel gewoon de game die je het leukste vind.

Is het nog de moeite om met voetbal te beginnen?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
      Vraag het me ook wel af. Haal zelf nu 3bb/100 op mijn eerste 10k handjes, wat schijnbaar zwaar boven verwachting ligt voor fr limit. En dan ook nog een flinke hoop rakeback. Is natuurlijk een schijntje in vergelijking met een goede nl speler. Maar winst is winst en ik hou het beter vol dan nl.
      Je speelt ook wel hoger dan op NL he, als je 1/2 speelt speelt een NL speler vaak maar NL50 of nog lager
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
      Je speelt ook wel hoger dan op NL he, als je 1/2 speelt speelt een NL speler vaak maar NL50 of nog lager
      True.