startkapitaal

• marchangsken
      marchangsken
      Basic
      ik heb alle stappen nauwkeurig gevolgd, foto van mij en pas, achterkant pas an paspoort apart en toch verkrijg ik het startkapitaal niet. ik vind dit niet kunnen. ik ben 46 jaar en heb poker leren kennen via mijn 2 zonen en vond dit perfect om beetje per beetje alles te leren kennen en dan krijg je bericht dat het niet goedgekeurd is omwille van teveel frauduleuze activiteiten maar hoe kunnen jullie dan weten of dit wel zo is? jullie geven aan zovelen het startkapitaal wel. mijn account mag onmiddellijk verwijdert worden.
      het beste nog
  • 1 antwoord
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hoi marchangsken,

Helaas voeren wij de ID-checks niet zelf uit. De reden van afwijzing weten wij daarom ook niet en uit veiligheidsoverwegingen kunnen wij de informatie ook niet verkrijgen.

Mocht er van onze kant een fout zijn gemaakt, dan bieden wij onze excuses aan voor de teleurstelling die hiervan het gevolg kan zijn. Maar helaas kan de ID-check niet opnieuw plaatsvinden.

Als je toch met een klein startkapitaal poker wil leren kennen, kun je gebruik van de aanbiedingen bij 888poker en Poker770. Deze rooms geven je respectievelijk $8 en $7.70 gratis om mee te beginnen. :)

Daarnaast kun je ook meespelen in onze dagelijkse freerolls. Dat kost niks en is een leuke manier om meer over poker te weten te komen.