180 man sng, fold or push?

• 5 antwoorden
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      ik push hier liever met 9Ts dan met ATo want als je gecalld word ben je vaak gedomineerd?
      Grtz king
    • Solidd
      Solidd
      Bronze
      nja heb je voor een deel wel gelijk in
      heb jij ervaring met deze games?
    • Shenno
      Shenno
      Bronze
      Meh ik wil hier geen 18bb inknallen met ATo..
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Als je in de blinds zat en de openraiser op de btn zat, was het voor mij een vrij gemakkelijke push omdat je toch best wel wat fold equity hebt en een vrij goeie hand. Nu hij openraised vanaf MP2 wordt het wat moeilijker, hij moet ongeveer 20 a 25% openraisen vanuit die positie om je steal profitabel te maken, en dan moet je nog rekening houden met de sb en de bb die zullen overcallen met 5% van hun range. Dus tegen een vrij loose (22+ KTo+ K8s+ A4s+ A9o+ etc) MP2 push ik hier wel, een speler met zo'n bigstack is meestal vrij loose en dus vind ik dit hier wel een push. Maar als het een 10/8 speler is wordt dit een gemakkelijke fold.
      Ik denk dat ik hier ATo+ , A8s + 44+ KQo+ KJs+ push.
    • Solidd
      Solidd
      Bronze
      @ shenno: nee daarom fold ik hier ook maar ik ben wel zeker dat ik hier gewoon vaak de beste hand heb, als ik op de bb zit zal ik het hier wel vaker pushen maar ik denk dat een fold nu de juiste play is

edit @ pakichu777: Ben het volledig met je eens ;) , dankje voor je uitleg!