Ideeën voor nieuwsartikelen nav $55 Promo

• 5 antwoorden
    • Visser10
      Visser10
      Bronze
      Hoe ziet nou het leven van een profesioneel pokerspeler eruit? Wat maakt deze persoon allemaal mee en wat komt er allemaal bij kijken? Waar is hij begonnen met poker, wanneer was zijn 1e toernooizege of voor het eerst in het geld? Mij lijkt het erg intressant hoe het leven van een profesioneel pokerspeler eruit ziet.

Met vriendelijke groet,

Visser10
    • Meute7
      Meute7
      Silver
      In welke thread moet je nu de links van je nieuwtjes plaatsen? In deze of in diegene waar heel de uitleg staat, waar ik mijn link eerst heb geplaatst?
      Anyway, kzal hem hier ook nog eens posten: http://nl.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=55321
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Meute7,

Deze thread is bedoelt voor ideeën voor nieuwsartikelen. Als je een nieuwtje hebt, kun je natuurlijk gewoon een thread aanmaken. (zoals je gedaan had :) )
    • Meute7
      Meute7
      Silver
      Dus gewoon een thread maken met een nieuwtje in telt? Je moet niet meer een link plaatsen naar je aangemaakte thread? En snap de bedoeling niet zo van een ideeënthread. Als ik een idee heb, plaats ik die in een thread :p
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Meute7
      Dus gewoon een thread maken met een nieuwtje in telt? Je moet niet meer een link plaatsen naar je aangemaakte thread? En snap de bedoeling niet zo van een ideeënthread. Als ik een idee heb, plaats ik die in een thread :p
      Als je een nieuwtje hebt, dan volg je gewoon de normale aanwijzingen. Oftwel je maakt een thread met het nieuws aan en post een link in de originele promothread. Je was dus al klaar. :)

Visser10 kwam met een idee voor een artikel ipv een nieuwtje. Daar hadden we verder nog niet over nagedacht. Dus daarna een thread voor de ideeën aangemaakt. Vandaar. :)

Ik heb geen nieuwtje, maar wel een superidee voor een artikel. Wat nu?
      Dit idee mag je in deze thread posten. Vervolgens zullen uit de beste ideeën een selectie maken.