NL4 A c-betten?Ks

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      UTG1 = 47/9

C-betten op de flop (AI)?

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4.70)
      UTG+1 ($2.25)
      MP1 ($0.67)
      MP2 ($1.72)
      CO ($2.22)
      BTN ($3.88)
      SB ($1.36)
      Sol4r (BB) ($4.04)

Pre-Flop: ($0.06, 8 players) Sol4r is BB A :spade: K :spade:
      1 fold, UTG+1 raises to $0.08, MP1 calls $0.08, 1 fold, CO calls $0.08, 2 folds, Sol4r raises to $0.48, UTG+1 raises to $0.88, MP1 folds, CO folds, Sol4r calls $0.40

Flop: 7 :heart: 4 :spade: J :heart: ($1.94, 2 players)
  • 8 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      preflop fold, hij laat met zijn 4bet zoveel sterkte zien, zit utg, dat je op de flop eigenlijk max een 3 outer hebt, en een flush zul je niet zo vaak gaan hitten.
      Ik weet btw niet precies of je bedoelde dat die 41/9 stats van utg waren, maar iig hoef je in dit geval alleen maar te kijken naar zijn PFR die 9 is, en omdat hij UTG zit is zijn percieved range nog een stuk kleiner..
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      preflop fold, hij laat met zijn 4bet zoveel sterkte zien, zit utg, dat je op de flop eigenlijk max een 3 outer hebt, en een flush zul je niet zo vaak gaan hitten.
      Ik weet btw niet precies of je bedoelde dat die 41/9 stats van utg waren, maar iig hoef je in dit geval alleen maar te kijken naar zijn PFR die 9 is, en omdat hij UTG zit is zijn percieved range nog een stuk kleiner..
      Ja sorry, waren de stats van UTG1
      Ik heb het meteen aangepast.

Hoe meer ik er naar kijk, hoe duidelijker het wordt dat dit inderdaad een pre flop fold (na zijn 4bet) had moeten zijn.

Was mijn 3bet een fout?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Vraag me af wat dat minraisen nou betekend. Ik zie dat ook welis van een UTG. Misschien is hij bang dat hij anders niet gecalled wordt ofzo.
      Ik zou hem wel 3betten maar na die 4bet geef ik ook op. Als zijn pfr maar 9 is zal zijn 4bet range nog kleiner zijn.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Je 3bet is wel prima, omdat hij utg ook alleen maar door kan gaan met wat sterkere handen met zoveel mensen achter zich, en je op OOP niet in een 4/5 way pot wilt gaan zitten met KAs is zonde van je hand.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Je 3bet is goed. Nu minraist hij en moet je besluiten te shoven of te folden.

Een call is fout omdat:
      - Je oop zit
      - Je geen initiatief hebt
      - Je met een gehitte hand of max 1 cbet wint of je stack verlies

Als je hier 4-bet stats hebt is dat fijn. Als zijn range bijvoorbeeld 2,5% is kan je al profitabel broke gaan. Het is een fish (rare stack) dus zie ik hem hier AK/QQ+ zo spelen en mischien ooit nog wel eens JJ.

Tegen de range van QQ+/AK heb je 41,8% equity terwijl je 38,1% nodig hebt dus kan je shippen.

Als je ervan overtuigt bent dat hij AK/QQ zo niet zou spelen maar alleen AA/KK zou ik folden.

Maar zoals ik als zij zou ik tegen hem broke gaan vanwege zijn stacksize en hij QQ/AK ook als de nuts zal zien. Als ie fullstacked was is het een easy fold.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Je 3bet is goed. Nu minraist hij en moet je besluiten te shoven of te folden.

Een call is fout omdat:
      - Je oop zit
      - Je geen initiatief hebt
      - Je met een gehitte hand of max 1 cbet wint of je stack verlies

Als je hier 4-bet stats hebt is dat fijn. Als zijn range bijvoorbeeld 2,5% is kan je al profitabel broke gaan. Het is een fish (rare stack) dus zie ik hem hier AK/QQ+ zo spelen en mischien ooit nog wel eens JJ.

Tegen de range van QQ+/AK heb je 41,8% equity terwijl je 38,1% nodig hebt dus kan je shippen.

Als je ervan overtuigt bent dat hij AK/QQ zo niet zou spelen maar alleen AA/KK zou ik folden.

Maar zoals ik als zij zou ik tegen hem broke gaan vanwege zijn stacksize en hij QQ/AK ook als de nuts zal zien. Als ie fullstacked was is het een easy fold.
      Zijn percieved range is door al die mensen die nog achter hem zitten veel nauwer he, dus ik denk dat je nog minder vaak voorloopt dan normaal, ook al is hij niet fullstacked..
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      mja tis op t randje
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      tegen een halfstacked zou ik zowieso shippen.
      tegen een fullstacked is het anders.
      zonder betere stats vind ik dit echt een moeilijke .
      feit dat die gast zo loose is denk ik toch dattie looser gaat stacken , ondanks zijn lage pfr .
      maar kan ook samplesize issue zijn , en weet ook niet goed hoe de gameflow op nl4.