Value

• Steamless
      Steamless
      Bronze
      Hoe had ik hier nog meer value uit kunnen halen? Gaf ik hem niet de juiste prijs om te callen?

Partypoker - 1$ rebuy NLH

** Dealing down cards **

Dealt to Steamless [ 9d Kd ]

KopterKachok folds
      jorro_82 calls [20]
      semfenomeno folds
      amrick1 calls [20]
      IDEALPETE calls [20]
      Arturelisabe folds
      Steamless calls [20]
      wrape111 raises [60]
      Helandy33 folds
      Archie folds
      jorro_82 calls [40]
      amrick1 calls [40]
      IDEALPETE calls [40]
      Steamless calls [40]

** Dealing Flop ** [ 9h, 5s, 8h ]

jorro_82 checks
      amrick1 checks
      IDEALPETE bets [330]
      Steamless calls [330]
      wrape111 calls [330]
      jorro_82 folds
      amrick1 folds

** Dealing Turn ** [ 9c ]
      IDEALPETE bets [660]
      Steamless raises [1,400]
      wrape111 folds
      IDEALPETE calls [740]

** Dealing River ** [ Ad ]
      IDEALPETE checks
      Steamless bets [1,500]
      IDEALPETE folds

Steamless does not show cards.
      Steamless wins 5,620 chips
  • 4 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      1. niet limpen preflop met deze hand -gewoon folden
      2. as played raise flop ivm straight en flushdraws / maar folden is imo ook nog wel oke.. callen is echt bad imo
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Hey Steamless,

Zou je even in de sticky van de main thread willen kijken over het converteren van handen? Nu kan ik namelijk niet zien wat de stacksizes waren aan het begin van de hand en zo is het moeilijk om je te helpen. Daarnaast is het lastig voor mij om zo de potsizes etc uit te rekenen. Als je in de guide kijkt hoe je handen beter kunt posten dan maakt dat het leven voor mij een stuk makkelijker ;)

Ik ben het niet eens met Tim verder wat punt 1. Preflop meelimpen is in dit geval prima. Je hebt een suited hand die ook nog eens half connected is(je kunt een straight floppen) en als je top twee paar flopt zit je meestal ook wel goed. Ga niet altijd dit soort handen limpen, maar met 3 spelers voor je vind ik het wel ok.

Op de flop zou ik gewoon folden om eerlijk te zijn. Board is redelijk connected en er zitten nog 4 andere spelers na je die kunnen raisen op dit board wat vrij vaak gebeurt en dan moet jij je hand wegleggen omdat je dan vrijwel nooit meer goed bent.

Wanneer 4 spelers preflop limpen dan hebben ze vaak mid pair en suited connected hands zoals 98s, 97s, 76s, en die range hit dit board zo hard.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Yeah Steamless,

Vraag je eens af waar jij je K9s hand voor limpt. Op zich lijkt de limp me fine, afhankelijk van de stacksizes, omdat er zoveel spelers voor je al limpen. Maar dan moet jij jezelf afvragen, waarvoor limp ik?

Als je hier limpt, om vervolgens op ieder Kxx en 9xx board af te stacken, kun je zoals Tim al aangeeft beter folden. Limp je hier daarentegen puur om "de nuts" te floppen, oftewel straight/flush (-draws), dan is het prima om te limpen, maar dan moet je niet teveel actie geven op "non-nuts" flops als 9xx.
    • Steamless
      Steamless
      Bronze
      Hoi, alvast bedankt voor de beoordeling!

Nu ik de hand terug bezie is het inderdaad raar gespeeld, zeker met 4 spelers na me. Ik had gewoon geluk dat die tweede 9 valt op de turn en niemand daar een deftige hand tegenover kon stellen. Ik snap perfect waarom folden in deze positie in de meeste gevallen beter is.

Ik zal volgende keer m'n hand op de correcte manier converten.

Thx!