Ik kan geen visa storting maken op Unibet

• breezer1
      breezer1
      Bronze
      Aangezien mijn vermoeden dat er opmerkelijk weinig verkeer is op Unibet, dacht ik om een quali te spelen daar voor de Unibet Open.
      Als ik via mijn visa wil storten krijg ik echter steeds de melding dat dit door mijn bank geweigerd wordt, ik heb dit ook bij Bwin al voorgehad maar weet iemand de specifieke reden hiervoor?
  • 19 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm dit zou ik niet zo durven zeggen. Heb je niet toevallig een account bij Moneybookers[, of Neteller? In dat geval kun je gewoon je Moneybookers of Neteller account opwaarderen via je Visa, en dan zo je storting maken.

Via zo'n e-wallet zou het sowieso geen probleem moeten zijn. Het is ook handig om te hebben wanneer je geld wilt overzetten tussen je pokerrooms voor verschillende reloadbonussen bijvoorbeeld.

Is er vaak veel extra prijzengeld in deze qualifiers? Klinkt mooi :s_cool:
    • breezer1
      breezer1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hmm dit zou ik niet zo durven zeggen. Heb je niet toevallig een account bij Moneybookers[, of Neteller? In dat geval kun je gewoon je Moneybookers of Neteller account opwaarderen via je Visa, en dan zo je storting maken.

Via zo'n e-wallet zou het sowieso geen probleem moeten zijn. Het is ook handig om te hebben wanneer je geld wilt overzetten tussen je pokerrooms voor verschillende reloadbonussen bijvoorbeeld.

Is er vaak veel extra prijzengeld in deze qualifiers? Klinkt mooi :s_cool:
      Dat wil ik nu net gaan uitzoeken maar denk het wel..ik heb intussen een netelleraccount aangemaakt, thx!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Is het allemaal gelukt om het geld op je account te krijgen?
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik had hetzelfde voor bij Cake Poker. Daarom een Neteller account aangemaakt, maar ook hier werd mijn MasterCard geweigerd. Binnenkort eens proberen via een local bank transfer, al heb ik er niet veel vertrouwen in. Als het zoveel moeite kost om er geld op te krijgen, hoe moeilijk zal het dan niet worden om er terug geld af te halen?

Heeft iemand anders hetzelfde meegemaakt? Ging het gemakkelijker na de eerste storting?
    • breezer1
      breezer1
      Bronze
      Is het allemaal gelukt om het geld op je account te krijgen?
      Ja, maar ik heb eerst mijn "tell a friend dollars" laten uitbetalen op neteller en dan overgemaakt naar unibet, ik weet dus niet of het mij lukt om via mijn visa geld op neteller te krijgen.
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Ik weet dat bij bijv. Moneybookers er een instelling is waarbij je hebt moeten aanduiden of je de account voor 'gaming' of 'non-gaming' purposes gebruikt. Als dat op 'gaming' staat kan een overboeking geweigerd worden, waarschijnlijk omdat de bank achter de creditcard dan getagd krijgt dat de storting verband houdt met kansspelen, wat wettelijk gezien niet toegestaan is, waardoor ze de overboeking blokkeren.

Als je direct stort via de pokerroom zelf heb je hier vaak geen probleem mee, omdat de pokerroom vaak geregistreerd staat onder een algemene naam, waardoor de overboeking niet geflagd wordt onder kansspelen oid.

Het zou kunnen dat het in dit geval ook hier mee te maken heeft. Dat je stortingen dus telkens geweigerd worden omdat jouw bank de overboekingen als 'gaming' ziet en ze daarom niet toestaat.
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Goedemiddag mannen,

De Unibet Qualifiers hebben mij al een mooi zakcentje opgeleverd.
      Zo ben ik een poos geleden begonnen met de 2.20 U.O. Qualifiers en ik wist de voorna laatste ronde te bereiken. Je moest daar bij de beste 2/3 komen om een 255Eu. ticket te winnen. However, ik werd 4e voor een whopping 210 Euro. Waarom?

Unibet heeft het systeem dat wanneer er bijvoorbeeld 5/6 registrants zijn er 1 nieuw ticket in de prijzen pot komt, maar is er 1 te weinig, dan wordt het restant aan geld wat er nodig was voor het volgende ticket, als cash uitbetaald. Ik zette toen in 1 week 2.20 Euro om in 210 Euro ^.^

Mooiste was zelfs nog dat ik het niet in de gaten had en pas de dag er na op mijn unibet die 210 er bij zag staan.

Plus het feit dat deze qualifiers bijzonder goed te beaten zijn.

Nouja, alleszins, good fortune!

EDIT: Dit was bij de weg wel een antwoord op Arjon zijn vraag.
      EDIT2: En omdat Lanfear geen Arjon heet, bedoel ik natuurlijk Lanfear.
      Sorry Lan <3
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Haha, bedankt voor de uitleg :s_biggrin:

Je had de wekker iets te vroeg gezet en was nog niet helemaal wakker?
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Voor de echte luckboxen onder ons;
      Tijdens Unibet open Dublin is er een 150eu flip Championship :s_cool:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      are u in? :s_biggrin:
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      are u in? :s_biggrin:
      Nope, niet aanwezig tijdens Unibet Open Dublin
    • breezer1
      breezer1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wekkerton
      Goedemiddag mannen,

Zo ben ik een poos geleden begonnen met de 2.20 U.O. Qualifiers en ik wist de voorna laatste ronde te bereiken. Je moest daar bij de beste 2/3 komen om een 255Eu. ticket te winnen. However, ik werd 4e voor een whopping 210 Euro. Waarom?

Unibet heeft het systeem dat wanneer er bijvoorbeeld 5/6 registrants zijn er 1 nieuw ticket in de prijzen pot komt, maar is er 1 te weinig, dan wordt het restant aan geld wat er nodig was voor het volgende ticket, als cash uitbetaald. Ik zette toen in 1 week 2.20 Euro om in 210 Euro ^.^

Mooiste was zelfs nog dat ik het niet in de gaten had en pas de dag er na op mijn unibet die 210 er bij zag staan.

Sorry Lan <3
      Mij hebben ze gisteren een degout opgeleverd...had mij weten te plaatsen voor de sunday final (250+20, gehaald met 2 euro), uiteindelijk waren er 64 deelnemers en 8 packages twv 2500 euro te verdienen (mijn vermoeden van overlays klopt dus). Toen ik met nog 13 spelers in het toernooi op een 3de plaats stond kon er mij eigenlijk weinig gebeuren...tot opeens de client vastloopt, telkens ik opnieuw probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik eerst de andere client moest sluiten??? WTF
      Na enkele keren tevergeefs proberen dan maar volledig mijn pc afgesloten en opnieuw opgestart, dit alles bij zo'n 33000 chips, toen hij terug was opgestart en ik eindelijk opnieuw kon inloggen had ik er nog 21000 over en stond 8/11 X(
      Nu wist ik mij terug wat op te werken tot een min of meer safe stack, eindelijk nog 9 man over en bubble-time!! Keer op keer als de shortstacks all in gingen wonnen ze, zonder overdrijven zeker 6, 7 keer..om gek van te worden...met alle mogelijke handen werd er gewonnen, shortstacks kregen 2 keer AA (die bleven staan)...en dan...loopt die client terug vast!!!
      WTF, dit was echt niet het moment...terug diezelfde handelingen herhaald en alsik terug kan inloggen is er iemand all in die zijn BB niet meer kon betalen. 2 callers maar kerel hit z'n flush op de river en verdriedubbelt. Opeens ben ik dus de shortstack..op de BB moet ik callen met J3 tegen 1 pusher omdat ik de hand erna toch all in zou zijn op de sb en waarschijnlijk tegen meer dan 1 speler...J3 vs 99 maar de 99 blijft staan en ik ben de bubble...echt geen oog dichtgedaan vannacht..KLOTE! :rage:
    • breezer1
      breezer1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door breezer1
      Oorspronkelijk gepost door Wekkerton
      Goedemiddag mannen,

Sorry Lan <3
      Mij hebben ze gisteren een degout opgeleverd...had mij weten te plaatsen voor de sunday final (250+20, gehaald met 2 euro), uiteindelijk waren er 64 deelnemers en 8 packages twv 2500 euro te verdienen (mijn vermoeden van overlays klopt dus). Toen ik met nog 13 spelers in het toernooi op een 3de plaats stond kon er mij eigenlijk weinig gebeuren...tot opeens de client vastloopt, telkens ik opnieuw probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik eerst de andere client moest sluiten??? WTF
      Na enkele keren tevergeefs proberen dan maar volledig mijn pc afgesloten en opnieuw opgestart, dit alles bij zo'n 33000 chips, toen hij terug was opgestart en ik eindelijk opnieuw kon inloggen had ik er nog 21000 over en stond 8/11 X(
      Nu wist ik mij terug wat op te werken tot een min of meer safe stack, eindelijk nog 9 man over en bubble-time!! Keer op keer als de shortstacks all in gingen wonnen ze, zonder overdrijven zeker 6, 7 keer..om gek van te worden...met alle mogelijke handen werd er gewonnen, shortstacks kregen 2 keer AA (die bleven staan)...en dan...loopt die client terug vast!!!
      WTF, dit was echt niet het moment...terug diezelfde handelingen herhaald en alsik terug kan inloggen is er iemand all in die zijn BB niet meer kon betalen. 2 callers maar kerel hit z'n flush op de river en verdriedubbelt. Opeens ben ik dus de shortstack..op de BB moet ik callen met J3 tegen 1 pusher omdat ik de hand erna toch all in zou zijn op de sb en waarschijnlijk tegen meer dan 1 speler...J3 vs 99 maar de 99 blijft staan en ik ben de bubble...echt geen oog dichtgedaan vannacht..KLOTE! :rage:
      En opnieuw een finaleticket twv 250 euro geshipt, hopelijk ship ik nu wel een package..
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Whop, gaat lekker met die tickets! :s_biggrin:
      Nu ook nog even omzetten in een package zodat je er ook een nice ervaring aan overhoud :)

Wanneer speel je weer voor het package?
    • breezer1
      breezer1
      Bronze
      Nu ook nog even omzetten in een package zodat je er ook een nice ervaring aan overhoud :)

Nu zondag alvast niet want speel ME Breda, denk er ook over om het op te sparen (ze zijn 1 jaar geldig) en proberen voor een andere UO dan Riga aangezien december de drukste maand is op het werk...Het is inderdaad vrij easy om die finale op zondag te halen...een aanrader, ook al omdat die finale's een overlay prijzenpot hebben.
      TIP: wacht wel tot ik mijn ticket heb zodat de concurentie niet te hard wordt :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door breezer1
      TIP: wacht wel tot ik mijn ticket heb zodat de concurentie niet te hard wordt :D
      LoL, good tip zo te zien met je ticket run :s_cool:
    • breezer1
      breezer1
      Bronze

Binnen een goede 15minuten ga ik hem spelen denk ik...wish me luck or at least no bad luck ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      OMG te laat voor mijn wensen!!

Package in tha pocket?
    • breezer1
      breezer1
      Bronze
      OMG te laat voor mijn wensen!!

Package in tha pocket?
      Naah, eerst de helft van mijn stack kwijt met TP TK 'AQ en nadien Qhigh flush tegen Ahigh flush..eruit als 40ste ofzo.