PS Status downgrade door FT wegvallen

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Is het geen idee om de status op pokerstrategy van FT spelers 1 maand te verlengen?

Ik grinde super veel rush en was hierdoor gold, inmiddels afgezakt naar zilver omdat ik niet bij mijn roll kan en einde van de maand ben ik zelfs brons.

Ik denk dat meer FT spelers dit probleem hebben of gaan krijgen. Kan PS ons niet een beetje te gemoed komen? We zijn natuurlijk al genoeg de sjaak door het wegvallen van FT.
  • 20 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Dat probleem had ik ook, vervolgens weer teruggegrind naar silver. :P Maar had nu inderdaad makkelijk gold kunnen zijn.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey guys,

Erg jammer dat de FTP-situatie nog altijd voortduurt. Ik ben bang dat een statusverlenging er niet in zit. Maar we proberen jullie wel met allerlei promoties zoveel mogelijk te helpen. Zoals deze nieuwe promotie op 888poker. Zou dat geen tijdelijke oplossing zijn voor julie?
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      ik heb hetzelfde helaas... Ik dacht alleen gelezen te hebben dat iedere FTP speler het gem aantal punten van de laatste tijd rkeeg?
      of heb ik me dit verbeeld :P

Ben
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Ben,

Je hebt het je niet verbeeld. Maar die actie gold alleen voor de dagen meteen na het sluiten van Full Tilt. :(

Daarna zijn we alle promoties gestart. :)
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey guys,

Erg jammer dat de FTP-situatie nog altijd voortduurt. Ik ben bang dat een statusverlenging er niet in zit. Maar we proberen jullie wel met allerlei promoties zoveel mogelijk te helpen. Zoals deze nieuwe promotie op 888poker. Zou dat geen tijdelijke oplossing zijn voor julie?
      ik zit ook met hetzelfde....die 888-Strategypoints promotie ga ik denk wel doen!!

is dat ook icm $8,88?? :s_love:
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Als het goed is, zou het idd allebei moeten kunnen, omdat het een first deposit bonus betreft. Als je de account aanmaakt en dan de $8.88 aanvraagt, zou je daarna bij je 1e storting, de extra StrategyPoints automatisch moeten krijgen. :)
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Ik had $100 first aid op 888-poker en daar kreeg ik ook nog $8,80 bovenop. Echt snel ook, linkje klikken en boem die $8,80 stond erop.
    • beukie1
      beukie1
      Bronze
      Hey guys,

hoi Nordin,
      Ik vanmiddag een deposit gemaakt van 300$ op 888.
      Ik had daar al een acc. wel gelinkt aan ps, maar had ik nog een bonuscode moeten invullen?

Groet HenkB.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Als het goed is, zou het idd allebei moeten kunnen, omdat het een first deposit bonus betreft. Als je de account aanmaakt en dan de $8.88 aanvraagt, zou je daarna bij je 1e storting, de extra StrategyPoints automatisch moeten krijgen. :)
      Ik heb zondag jl. voor de eerste maal 100 gestort, was dat te vroeg, ik heb de punten er namelijk niet bij?
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Hey Ben,

Je hebt het je niet verbeeld. Maar die actie gold alleen voor de dagen meteen na het sluiten van Full Tilt. :(

Daarna zijn we alle promoties gestart. :)
      maar ook die dagen erna heb ik niks gekregen :(
    • lexxxion
      lexxxion
      Silver
      heb het zelfde probleem, ik zou het ook heel erg waarderen als de status nog 1 maand verlengd wordt. moet nog 67 SP, maar waarschijnlijk haal ik dat niet meer :( ,

groetjes,
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door beukie1
      hoi Nordin,
      Ik vanmiddag een deposit gemaakt van 300$ op 888.
      Ik had daar al een acc. wel gelinkt aan ps, maar had ik nog een bonuscode moeten invullen?

Groet HenkB.
      Hoi Henk,

Ik zie je de account al redelijk lang geleden hebt aangemaakt. Was dit je eerste storting op 888?

Oorspronkelijk gepost door Pieter1960Ik heb zondag jl. voor de eerste maal 100 gestort, was dat te vroeg, ik heb de punten er namelijk niet bij?

De promotie is inderdaad maandag pas ingegaan. Maar ik zie dat je al een ticket hebt gestuurd. :)

Oorspronkelijk gepost door PokerBen1955maar ook die dagen erna heb ik niks gekregen

Ik ga dit even voor je nakijken Ben.

Oorspronkelijk gepost door lexxxionheb het zelfde probleem, ik zou het ook heel erg waarderen als de status nog 1 maand verlengd wordt. moet nog 67 SP, maar waarschijnlijk haal ik dat niet meer ,

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de status verlengt zal worden, maar ik zal de suggestie sowieso doorgeven. Ik hoop dat je het desondanks toch nog haalt!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      De promotie is inderdaad maandag pas ingegaan. Maar ik zie dat je al een ticket hebt gestuurd. :)

Oorspronkelijk gepost door PokerBen1955maar ook die dagen erna heb ik niks gekregen

Ik ga dit even voor je nakijken Ben.
      Hey Ben, ik heb het even voor je nageken. Op de 29e en 30e zijn er in totaal 23.48 StrategyPoints bij je bonuspunten toegevoegd. En ik het handmatig even nagerekend. Het klopt precies. :)
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      ow ok.. niks van gemerkt :D
    • lexxxion
      lexxxion
      Silver
      helaas niet meer gehaald, ben al bezig om microsoft word te downloaden en alles strategie-artikelen te kopieeren naar word, wel zuur...net nu ik bijna een middel heb gevonden om die video`s van ondertiteling te voorzien :( ,

maar verder gaan we gewoon vrolijk door !

groetjes
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Lexxxion,

Jammer dat het ondanks de bonuspuntjes niet gelukt is. De artikelen zijn voor eigen gebruik idd te kopieren. Zolang ze niet verder verspreid worden. :)

Hopelijk lukt het deze maand om Gold te worden. Met de 10 bonuspunten per dag ben je al een redelijk eind op weg. :)

Wat was/ben je trouwens van plan met de ondertiteling?
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      gewoon met een pdf printer de artikelen afdrukken.
      Zo doe ik het, alle artikelen in pdf formaat :)
    • Sponzz1010
      Sponzz1010
      Bronze
      Ik heb de 26e Juli een eerste storting gedaan op 888, maar heb geen 100 stategy points gezien.
      Ik zal wel iets over het hoofd gezien hebben.

Grt Sponzz1010
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Sponzz1010
      Ik heb de 26e Juli een eerste storting gedaan op 888, maar heb geen 100 stategy points gezien.
      Ik zal wel iets over het hoofd gezien hebben.

Grt Sponzz1010
      Hey Sponzzz,

De punten van het storten bij 888poker worden binnenkort bijgewerkt. We krijgen morgen de lijsten van 888poker van de spelers die een storting gemaakt hebben. We zullen deze dan zo snel mogelijk bijwerken. Ik hoop dat iedereen zijn punten op vrijdag ontvangen heeft.
    • 1
    • 2