Belangrijke vraag

• AceJohn
      AceJohn
      Basic
      ik had me aangemeld, heb voor de quiz sit and go gekozen maar wilde graag nu de big stack no limit gaan doen maar elke keer slaat ie hem op waardoor ik de sit and go quiz blijf staan wat moet ik doen?? gr
  • 3 antwoorden
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey AceJohn,

Welkom bij PokerStrategy!

Over je vraag: ik weet daar zo gauw het antwoord niet op, maar ik zal het voor je nagaan en je dan snel antwoord geven.

Los daarvan: je krijgt 5 kansen om de quiz te doen. Welke quiz je doet maakt niet zo veel uit, omdat je daarna (dus na het halen van de quiz) toch alles kunt lezen. Het is niet zo, dat wat je verder op de site kunt zien wordt bepaald door de quiz die je kiest!

Ik zou je dus aanraden om de artikelen die bij de SnG-quiz horen nog eens door te lezen en daarna rustig die quiz te maken. Als je de artikelen erbij houdt en de tijd neemt is de quiz prima te halen.

Ik zal nog nagaan of ik een directer antwoord op je vraag kan vinden.

Veel succes!

Orodin
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey AceJohn,

Voor zover ik weet kun je, als de quiz eenmaal gestart is, niet tijdens een poging van variant switchen. Wel kun je tijdens die poging de quiz niet halen. En dan kun je als het goed is bij de volgende poging wel een andere variant kiezen.

Laat even weten of het nu wel lukt. Succes alvast!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ok, daar is je antwoord. Met dank aan Nordin :)