Hallo!

• rafds
      rafds
      Bronze
      Hallo,

Ben redelijk nieuw in het pokeren...
      Begonnen april 2011. Eerst op 888 begonnen met 130$ voor eens te proberen. In eerste 2 weken opgeklommen tot 190$ en toen ging het fout.
      BR ondertussen op 0$ daar...
      Had toen ook nog niks gelezen over poker, dacht dat ik het wel allemaal geleerd had door 2 maand met speelgeld te proberen :) . Dom, dom dom ik weet het...
      Besloten om dus wat meer te beginnen leren en lezen en hier uitgekomen en OMG wat een load aan info!!! Weet niet wat eerst bekijken en denk dat dit op korte termijn wel mijn grootste probleem blijft, lees over alles iets maar onthoud bijna geen letter.
      Behalve preflop, dacht ik wel beet te hebben. Helaas post flop weet ik met mezelf nog geen raad, te snel folden en als ik dan al eens iets probeer kom ik uit op een bad beat.
      Anyway nu zit ik blijkbaar op de goede baan, groei op in NL10 en heb in 2 weken mijn BR van 50$ naar 100$ gekregen... Hierbij probeer ik mijn variant op de MSS die blijkbaar een succes is of is het beginners geluk zoals ik op 888 had?
      Ongelofelijk welke bad beats ik daar meemaakte maar waarschijnlijk aan mezelf te danken door onkunde en laggy play.

Anyway, zoek nog enkele tips waar te posten van handen (post-evaluatie van een play). Iemand een tip hoe ik makkelijk mijn eigen threads hier kan volgen?

Groetjes en tot aan de tafels!
  • 1 antwoord
    • Varune
      Varune
      Silver
      Hey,

Jammer van die 130$ die je had verloren, speel je nu nog steeds op 888poker of ergens anders nu?
      Ik zou als ik jou was wel een wat ruimer Bankrollmanagement gebruiken. Dan ga je ook niet snel weer broke als je een downswing hebt.

Zag inderdaad dat je al een handje had gepost, maar daar krijg je vaak geen tips van onze professionele handjudges. Daarvoor moet je hier zijn. Iets verder naar onder scrollen daarvoor ;)

Je posts kun je gemakkelijk volgen door voor ieder topic te kijken, op het envelopje zal dan een zwarte stip komen te staan, vaak aangeven als een 'bolletje' door onze leden.
      Of je gaat naar je persoonlijk profiel en gaat naar je forumposts.

Veel plezier hier op 't forum :)