Nl10 A10

• Stevaldo
      Stevaldo
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($12.10)
      BB ($5.50)
      UTG ($3.72)
      CO ($10.60)
      Hero ($10)

Dealt to Hero T:spade: A:spade:

fold, fold, Hero raises to $0.40, fold, BB calls $0.30

FLOP ($0.85) A:heart: T:club: 3:heart:

BB checks, Hero bets $0.54, BB raises to $1.21, Hero raises to $2.96, BB folds

Hero shows T:spade: A:spade:

Hero wins $3.11

Villain= 31/5/8/33 over 39 handen
      Ik heb het idee dat als ik op de flop gecalld had dat ik dan nog een extra bet kon krijgen op de turn of river als ik slowplayde. Bv van Ax Eventueel heeft K :club: Q :club: of iets dergelijks om te drawen. Verder zou een Q of J op de turn niet zo fijn zijn. Maar kan ik hier slowplayen?
  • 7 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      wat denk je dat hij op de flop raised en wat denk je dat hij called of shoved als je hem daar 4bet?
    • Stevaldo
      Stevaldo
      Bronze
      Wat hij op de flop raised: AA,AK (AA en AK kleine kans wss 3b) AQ, AJ, AT, 33, TT, K :heart: Q :heart: , K :heart: J :heart: , Q :heart: J :heart: , K :heart: T :heart: , Q :heart: T :heart: , J :heart: T :heart:

Wat villain callt of shoved: TT, 33, AA, AK, AQ, AT en alle fd
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Stevaldo
      Wat hij op de flop raised: AA,AK (AA en AK kleine kans wss 3b) AQ, AJ, AT, 33, TT, K :heart: Q :heart: , K :heart: J :heart: , Q :heart: J :heart: , K :heart: T :heart: , Q :heart: T :heart: , J :heart: T :heart:

Wat villain callt of shoved: TT, 33, AA, AK, AQ, AT en alle fd
      Je denkt dat hij hier nooit als bluff zou kunnen raisen? is nochthans een vrij droog board om op te raisen.

Ik ben ook niet akkoord dat hij elke flushdraw shoved, prob wel die jij zegt, maar ik denk dat je zen cbet raising range niet groot genoeg neemt. Maar dat hangt wat af van hoe agro je denkt dat hij is. kan je me zijn AF ook eens geven? de 8 in je stats is zen 3bet?
    • Stevaldo
      Stevaldo
      Bronze
      8=AF, 33 =WTS. Gezienk zijn hoge AF zal die denk ik eerder zijn draws 3betten of zelfs shoven.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      8=AF, 33 =WTS. Gezienk zijn hoge AF zal die denk ik eerder zijn draws 3betten of zelfs shoven.
      als je read hebt dat hij al zen flushdraws zal shoven op de flop en KQ nzo, als hij 33 vpip heeft zijn dat er veel, dan kan je rustig op de flop broke gaan, want dan zou je ev laten ligen door op de turn broke te gaan.

Tegen een speler waarvan ik denk dat hij dat niet doet call ik flop en als hij turn bet shove ik er gwn op.

Denk er wel aan dat je maar 39 handen hebt en dus eig ng niet veel weet over villain, buiten dat hij wat stationachtig is pre en prob agro postflop.

Als je je niet op je gemak voelt om top 2 te slowplayen is het echt helemaal geen probleem dat je het hier op de flop probeert in te krijgen. Maar ik denk dat je gwn veel pure air uit zen range haalt dat hij mss op de turn zou doorbarrelen. Ik zou dan ook op any turn een bet all in raisen. Mss niet een Jh of Kh, maar dat hangt af hoe fishy ik denk dat hij is. Maar zou het prob wel doen:) .

Met zen raise op zon droog board probeert hij eig gwn 33 te reppen en de rest is gwn air.

Let wel op je sizing, door je kleine 4bet op de flop kom je met een awkward stacksize op de turn. Dus maak het iets groter zodat je makkelijk turn kan shoven.

Conclusie is dat er eigenlijk niets mis is met broke gaan op de flop, maar dat het iets meer+ev kan zijn door het te doen op de turn.
    • Stevaldo
      Stevaldo
      Bronze
      nice post! Het is me duidelijk.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      nice post! Het is me duidelijk.
      ur welcomr