22 dollar limped pot 69s

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      29/9 speler.

kan ik op de turn best nogmaals c/c spelen? of is er een andere line die ik beter kan aannemen?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG baconcrook (4,273)
      UTG+1 vsrandom (8,314)
      MP1 kirbynator77 (5,629)
      MP2 Berndt1234 (8,191)
      MP3 Samanta55 (6,501)
      CO kelalaka (8,999)
      BTN papua555 (4,036)
      SB sfk18 (14,423)
      BB christof111 (5,512)

Blinds: 100/200

Pre-Flop: (300, 9 players) christof111 is BB 6:club: 9:club:
      1 fold, vsrandom calls 200, 6 folds, christof111 checks

Flop: 6:heart: J:spade: 7:club: (500, 2 players)
      christof111 checks, vsrandom checks

Turn: 8:club: (500, 2 players)
      christof111 bets 400, vsrandom raises to 1,000, christof111 calls 600

River: K:club: (2,500, 2 players)
      christof111 checks, vsrandom checks

Final Pot: 2,500
      christof111 shows
      6:club: 9:club:
      vsrandom shows
      7:heart: 7:diamond:

christof111 wins 2,500 (net +1,300)

vsrandom lost 1,200
  • 8 antwoorden
    • samni
      samni
      Bronze
      Nh imo, alleen zou ik de turn iets kleiner betten, 300 oid. Als hij dan called en je brickt de river, dan zal het easier zijn om gewoon c/f te spelen. Plus als hij dan wilt raisen, zal hij dit wss kleiner doen, zodat je betere odds krijgt om één van je gazillion outs te hitten.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door samni
      Nh imo, alleen zou ik de turn iets kleiner betten, 300 oid. Als hij dan called en je brickt de river, dan zal het easier zijn om gewoon c/f te spelen. Plus als hij dan wilt raisen, zal hij dit wss kleiner doen, zodat je betere odds krijgt om één van je gazillion outs te hitten.
      Ik begon btw bijna te wenen toen hij een soulread maakte en zen set behind checkte:D
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Dit.. al zou ik de river zelf uitbetten voor value. AL is zijn hand wel de ideale hand om tegen te checken, denk dat veel mensen hun set hier zouden doorbetten op river. Maar goed, das niet eerlijk achteraf natuurlijk.
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Dit.. al zou ik de river zelf uitbetten voor value. AL is zijn hand wel de ideale hand om tegen te checken, denk dat veel mensen hun set hier zouden doorbetten op river. Maar goed, das niet eerlijk achteraf natuurlijk.
      Klopt, was ik nog vergeten te vermelden, aangezien het om de turnplay ging vooral dacht ik :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik dacht gwn wie gaat er nu de turn raisen en dan gwn zen hand op de river behind checken. Ik dacht dat hij wss een zeer sterke hand zou hebben in case dat ik hit.
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Ik dacht gwn wie gaat er nu de turn raisen en dan gwn zen hand op de river behind checken. Ik dacht dat hij wss een zeer sterke hand zou hebben in case dat ik hit.
      Reden te meer om zelf uit te betten hé? Zal je hier meestal wel nog een crying call krijgen van de handen die hij heeft.

Tbh zou ik hier een set ook redelijk vaak behind checken op de river.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      ja maar dit is vs een fish. Ik dacht gwn dat er hier meer value zat in c/r omdat hij zen hand prob toch niet zou kunnen folden. Mr mss is zelf groot betten wel een betere valueline.
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      Ik zit een beetje te lachen over hoe hij zijn hand gespeeld heeft. Van jouw kant is het prima. Ik zou de flop niet vaak leaden met bottom pair in dit geval, omdat je zelf nog redelijk wat backdoors hebt en vaak de beste hand, dus easy kunt check callen. Met een lead word je echter gecalled door alle mid pairs etc.

Verder vind ik het wel vet om de river nog eens te leaden na zijn rare raise. Dit kan echter alleen met de read als je weet dat hij kan spazzen, want je moet dan wel bereid zijn om zijn all-in te callen. Verder is de optie om natuurlijk te check-raisen altijd solid aangezien hij hier two pair of zelfs een straight kan hebben op de turn waardoor hij niet zo makkelijk zal folden en BIJNA altijd zal valuebetten. Zijn check op de river is geen soulread, maar drama ;)