PokerStrategy.com TV World Championship - Daily Freerolls

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

Jouw kans op een gratis PokerStrategy.com TV World Championship package

Dit is óns main event, het grote toernooi in Londen, en we geven gratis packages weg!

Zie jij jezelf al, voor de ogen van tienduizenden kijkers van over de hele wereld, weglopen met de titel, $20.000 prijzengeld en het World Championship? En dat alles met een gratis ticket!

Iedereen kan meespelen in onze dagelijkse $100 freerolls, zonder daarvoor een storting te hoeven maken. In deze freerolls ligt er iedere dag een ticket voor het grijpen voor onze maandelijkse finale. De winnaar van deze finale ontvangt een VIP package ter waarde van $1.500.

Alles wat je moet weten:

3 Maanden lang dagelijkse freerolls:
      • Maand 1 - 01.08. - 30.08 om 18:00 uur
      • Maand 2 - 01.09. - 29.09 om 18:00 uur
      • Maand 3 - 01.10. - 31.10 om 18:00 uur

De winnaar van iedere dagelijkse freeroll kwalificeert zich automatisch voor de [b]Monthly Final[/B]
      • De 30 Winnaars van augustus spelen in de Final Freeroll op 31.08 om 18:00 uur -> De winnaar gaat naar Londen*
      • De 29 Winnaars van september spelen in de
        Final Freeroll op 30.09 om 18:00 uur -> De winnaar gaat naar Londen*
      • De 29 Winnaars van oktober spelen in de
        Final Freeroll op 01.11 om 19:00 uur -> De winnaar gaat naar Londen*

*Om kans te maken op het ticket voor Londen, moet je je IN DEZE THREAD aanmelden. Je kunt maximaal 1 package winnen. Als een speler niet in aanmerking komt voor een ticket, dan gaat het ticket naar de eerst volgende speler.

*Om mee te spelen in deze promotie moet jouw Poker Heaven account aangemaakt zijn via PokerStrategy.com. Als je nog geen account hebt bij Poker Heaven, dan kun je er hier een aanmaken:
      Maak een account bij Poker Heaven!

De algemene voorwaarden met betrekking tot deelname aan het door Poker Heaven gesponsorde PokerStrategy.com TV World Championship:
      [SPOILER] BACKGROUND
      (A) This Agreement applies to the PokerStrategy.com World Championship powered by Poker Heaven Main Event (“Event”) taking place from 01 August to 13 December 2011.
      (B) In order to participate in the Event, the Player agrees to be bound by and to act in accordance with the terms set out in this Agreement.

1. By participating in the Satellite, the Player needs to be a registered member of PokerStrategy.com.

2. Furthermore, the Player has to provide its full name, email address, postal address and telephone number associated with its registered account at PokerStrategy.com. All provided data must be accurate.

3. In order to participate in the qualification tournaments for the Event and the accompanying Freerolls, the Player must be a registered user of Poker Heaven as well. The account of the Player at Pokerheaven.com needs to be tracked to PokerStrategy.com.

4. In the event a Player wins a package for the Event, only the person whose name is connected to the PokerStrategy.com account shall be regarded as the person who played and won the Satellite. This person shall be obliged to attend and play in the Heat.

5. By participating in the Event, the Player grants PokerStrategy the right to use the Player’s name, nickname, picture and likeliness for promotional purposes including, but not limited to, news articles, forum posts, interviews etc. published on PokerStrategy.com, without further compensation for the Player. Also, PokerStrategy shall be entitled to list any of these information in result overviews, rankings etc.

6. If a Player qualifies for the Event through several promotions, the second ranked player from the given qualification promotion also receives a ticket for the Heats.

7. For the Heats and the final of the Event, the Player will receive a shirt which needs to be worn during the Event. It is not allowed for the Player to advertise any other poker rooms or affiliates than Poker Heaven and PokerStrategy.

8. Any form of collusion is strictly forbidden. If Poker Heaven or PokerStrategy notice a breach of this provision, all involved participants will be immediately disqualified.

9. PokerStrategy retains the right to exclude Players from the Event at any time and in its sole discretion. In the event of exclusion, the Player is not entitled to any kind of compensation and/or damages from PokerStrategy.

10. For the avoidance of doubt, the package for participating in the Event is non-cashable.

11. With regard to the qualification for the Event, the Terms & Conditions of PokerStrategy.com and the Terms & Conditions of Poker Heaven apply. [/Spoiler]
      ZORG ER VOOR DAT JE AANWEZIG KUNT ZIJN TIJDENS DE HEATS EN DE FINALE. HET IS NIET MOGELIJK OM TE WISSELEN VAN TOERNOOI!
  • 24 antwoorden
    • AdJag
      AdJag
      Silver
      Wat als je in 1 maand 2x de freeroll wint? Mag je dan met 2 seats naar de monthly final?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nee je kunt je maar 1 keer plaatsen voor een maandelijkse final. Wanneer je hem twee keer wint, dan zal het ticket doorgeschoven worden naar de eerst volgende speler die in aanmerking komt.

Je hebt er al in gewonnen? :s_cool:
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Je hebt er al in gewonnen? :s_cool:
      Goedemorgen Chef!

vandaag beginnen we pas met de freerolls he ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      LOL, sorry 't is maandag ochtend. Niet alles wat ik zeg al te serieus nemen (fail: :facepalm: -> ik ga koffie halen dan maar)
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      @Lanfear81: ik kan mij niet inschrijven voor de 'PS 10K Depositors FR (50163324)'...weet jij misschien waarom niet??

Ik heb wel voldaan aan de twee voorwaarden:

Hoe kan ik meedoen?

1) Je hebt een via PokerStrategy.com aangemaakte Poker Heaven account nodig. Als je deze nog niet hebt, maak hem dan nu aan.
      2) Stort minimaal €10 (of een equivalent bedrag in een andere valuta) tussen 25 juli om 02:00 uur en 7 augustus om 14:00 uur.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

als het goed is wordt je automatisch geregistreerd voor het toernooi. Zijn er wel al andere spelers die aangemeld zijn waar jij niet tussen staat? Of is het toernooi nog leeg?

In het nieuws vind je misschien nog wat info:
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Heyhey,

als het goed is wordt je automatisch geregistreerd voor het toernooi. Zijn er wel al andere spelers die aangemeld zijn waar jij niet tussen staat? Of is het toernooi nog leeg?

In het nieuws vind je misschien nog wat info:
      Ah ok, het is dus automatisch...thanks!
    • schaapbeh
      schaapbeh
      Bronze
      Speel nu zo'n freeroll aan 10 man aan tafel 7 en net zelfs 8 man die uitzitten

Kan gebeuren met een freeroll, maar waarom duurt het 3 seconden voor zo'n sitouter fold? Bij andere sites gaat dat direct
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door schaapbeh
      Speel nu zo'n freeroll aan 10 man aan tafel 7 en net zelfs 8 man die uitzitten

Kan gebeuren met een freeroll, maar waarom duurt het 3 seconden voor zo'n sitouter fold? Bij andere sites gaat dat direct
      Klopt ja, dit vind ik ook wel een nadeel. Ook vliegen sit-outers er ook niet automatisch uit als hun chips op zijn, maar gaan ze automatisch all-in en kunnen ze de hand dus ook winnen.

Ik blijf dit soort regels gek vinden. Enkele dagen terug zag ik een paar sit-outers die zo zelfs nog in het geld kwamen. Niet spelen is misschien dus wel meer +EV zelfs :D
    • BakkerBart
      BakkerBart
      Bronze
      Ben ik het ook helemaal mee eens, het gaat allemaal zoooo traag. X(

Sta nu wel 12/83 :D
    • schaapbeh
      schaapbeh
      Bronze
      Moest eten en heb dus bijna een half uur moeten uitzitten. Had maar 1k verloren aan blinds... maar helaas net voor de prijzen eruit :) Volgende keer beter.

Ook vliegen sit-outers er ook niet automatisch uit als hun chips op zijn, maar gaan ze automatisch all-in en kunnen ze de hand dus ook winnen.

Bij Poker770 zie ik het nog bonter. Daar kunnen mensen midden in een hand op sitout gaan. Door niet op tijd te reageren op een bet van jou. Normaal is de pot dan helemaal voor jou, maar daar wordt je bet teruggegeven en maakt de sitouter nog kans op de pot van voor jouw bet...

Dikwijls een flinke pot daardoor verloren. Door een gast met bottom pair die op sit out gaat en ik met mijn draw / bluf de pot daardoor verlies
    • BakkerBart
      BakkerBart
      Bronze
      sta nu 16/56
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Succes! Zo mooi zijn als je him zou winnen :)
    • BakkerBart
      BakkerBart
      Bronze
      haha ga ik niet vanuit. Maar zit er nog steeds in.

9/14

ik 25 k

nr 1 nu 135 k
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Tijd voor een paar dubbels..gl!
    • BakkerBart
      BakkerBart
      Bronze
      Ben er dus al een poosje uit.

Ging wel erg raar.

Rechtsboven kun je de hele tijd zien hoeveel spelers er zijn en op welke plek je staat. Mijn laatste hand stond daar 9/11 dus dat ik 9e was van de 11.

Ik op de butten met zo'n 6bb kreeg Q6 :spade: hier push ik.
      Wordt gecalled door de BB met AA, oke is niet anders. Maar dan ga ik van tafel zie ik dat ik op de 24e plek eruit ga.

Zie nu dat er nog steeds veel tafels bezet zijn met of 1 of 2 spelers????

Maar ja, ga er maar vanuit dat na het toernooi het geld wordt betaald.( is betaald inmiddels voor de 11e plaats)

Pokerheaven speelt wel irritant. vooral met die sit-outs.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      whoop whoop, freeroll geshipt :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      whoop whoop, freeroll geshipt :D

Wauw nice!

Zet 30 september 18:00 uur alvast in je agenda! Nog 1 keer shippen en op naar London!

Vergeet niet je naam in deze thread te zetten:
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=141559
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      die stond er al effe in :-)
    • 1
    • 2