Nl5: Kk

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (10 handed)

Known players:
      BB:
      $6.17
      UTG:
      $5.89
      UTG1:
      $3.71
      UTG2:
      $2.00
      MP1:
      $4.95
      MP2:
      $3.02
      MP3 (Hero):
      $2.91
      CO:
      $1.66
      BU:
      $14.74
      SB:
      $4.95

Preflop: Hero is MP3 with K, K.
      5 folds, Hero raises to $0.18, 3 folds, BB calls $0.13.

Flop: ($0.39) J, 7, 6 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.20, BB raises to $0.99, Hero raises to $2.73, BB raises to $5.99.

Turn: ($9.11) 3 (2 players)

River: ($9.11) A (2 players)

Final Pot: $9.11.
      Results follow: BB shows two pairs, aces and jacks(J A). Hero shows a pair of kings(K K). BB wins with two pairs, aces and jacks(J A).

Hoi, het was het eerste handje dat ik aan die tafel speelde. Dus had niet echt een goed oog op de speelwijze van de villan. Is mijn shove gerechtvaardigd? Moet ik meer raisen preflop dan de pot?
  • 3 antwoorden
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Gewoon goed gespeeld. Ik ga hier ook broke met Kings. Vooral op NL5.
      Meestal heeft je tegenstander hier gewoon Jx.

Met een set op de flop zie ik je tegenstander, vooral op dit limiet, vaak deze actie maken:

Hero bets $0.20, BB calls $0,20.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      prima gespeeld, de line van villian gaat nergens over omdat hij nergens voor hoeft te protecten. Dat hij je uiteindelijk rivert is jammer, maar je hebt het geld er goed in gekregen.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Voortaan 100BB inkopen anders mis je veel value en speel je geen bigstack strategie. Je kan dan ook slecht setminen ed.

Pre = fine

Op de flop zou ik iets groter cbetten zodat je op de R een mooie shove overhoud. Iets van 28/29 cent ofzo.

Op zijn raise zou ik callen, niet reraisen. Je isoleert je door jouw reraise vaak tegen beter en kan een Jx laten folden. Beter call je en kom je met jouw stack natuurlijk nooit meer weg dus call je hem down. (of je bet T zelf IP)
      Als ik villian was zou ik met een set deze line ook aanhouden als ik niet weet of je veel doorbarrelt (anders ch/r T). Hij komt anders moeilijk AI op de R als jij de T behind checkt en de R alleen callt voor potcontrol. Tevens krikt dit je cbet raise stats mooi wat op.

Als je fullstack zat en hij ook zou je als hij passief is / weinig cbets raised op een T barrel kunnen folden omdat je dan vaak achter zal staan.