Snellere pokerroom, dit irriteert.. suggesties?

• LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Ik speel momenteel op Partypoker maar de software bevalt me niet echt.
      Al die vertragingen irriteer ik mee dood aan.

Als iemand bet op de flop, en ik fold.. dan blijft zijn bet wel een paar seconden bij zn avatar staan.. vervolgens word de bet naar de pot verplaats.. en dan word het geld met een slakkengang naar de winnaars account gebracht. vervolgens wachten we weer een paar seconden en dan word de volgende hand gedeeld..

Ik word er moe van, irriteer me eraan en verlies mn geduld erdoor.

Voorheen speelde ik op PS en FTP, die flow was altijd veel beter.

Problems: FTP is down. PS vertrouw ik niet meer vanwege impossible swings. (wil ik verder niet op in gaan)

Dus mijn vraag aan jullie: Welke pokerroom is supersnel met: kaarten delen, pot bouwen, winnaar geld geven, volgend handje delen.. ??

Ik zoek echt een pokerroom die dat lekker rap doet, dat houd mij gefocust.

Ik val gewoon bijna in slaap bij Partypoker.. Soms lees ik het forum en denk ik: Oja, (2 min. later) ik moet ook nog op fold klikken.. Het schiet niet op xD

Thanks alvast :s_love:
  • 21 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Misschien is 888poker iets voor je? Weet niet hoe ze met uitbetalen zijn. Wilde eerste 770poker voorstellen maar die zijn met het betalen niet zo snel dus dat wil ik je besparen.

Tot op heden is 888 redelijk snel, overzichtelijk en gemakkelijk om met meerdere tafels tegelijk.

PKR is niets voor jou, dat is langzamer dan Party. Al heb ik persoonlijk niet het idee dat Party langzaam is. (Wel iets langszamer dan 888) Bovendien lees ik steeds meer klachten over slechte verbindingen bij Party. Hier heb ik geen ervaring mee omdat ik er zelf al sinds 3 weken niet meer speel. Daarvoor had ik geen slechte verbinding maar vond de site niet zo leuk omdat ik graag omaha speel en daar de min blinds 0,25 cent zijn.

Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Je krijgt 8,80 dollar gratis om het daar te proberen:

http://nl.pokerstrategy.com/888poker/
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Oke thanks,

What about Titanpoker?
      Zijn daar niet veel meer spelers, tafels, mogelijkheden?

Zit er echt over te denken om daarheen te gaan.
      Vrij irritant ook dat FTP down is :s_confused:
    • runningriot
      runningriot
      Bronze
      PS vertrouw ik niet meer vanwege impossible swings. (wil ik verder niet op in gaan)

Lol :facepalm:
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door runningriot
      PS vertrouw ik niet meer vanwege impossible swings. (wil ik verder niet op in gaan)

Lol :facepalm:
      (wil ik verder niet op in gaan)
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Titan heb ik niet zoveel gespeeld. Maar ben zelf zeer te spreken over William Hill. Weet niet of die onlangs leuke bonussen in de aanbieden hebben. Titan had ik verder geen problemen of irritaties over dus die kan je ook proberen als ik jouw specifieke klachten las. Die komen daar niet voor.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Thanks man,

Ik ga even wat Youtube-filmpjes kijken mbt tot deze pokerrooms om een beetje een idee te krijgen. :s_biggrin:
    • larszs
      larszs
      Bronze
      Titan zou ik niet aanraden, speelde zelf ook op full tilt en nu af en toe op titan maar de software van titan tilt mij redelijk hard, maar dit is natuurlijk heel erg persoonlijk.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door larszs
      Titan zou ik niet aanraden, speelde zelf ook op full tilt en nu af en toe op titan maar de software van titan tilt mij redelijk hard, maar dit is natuurlijk heel erg persoonlijk.
      Oke titan valt af dan, serieus.

Ik ben ook erg tilt-gevoelig als de software me niet bevalt.

Misschien toch maar terug naar Pokerstars dan.. :facepalm:
      Die software bevalt me het beste op het gebied van: Aanbod, aantal spelers, uiterlijk van fiches, snelheid van het spel, blindstructuur, uitbetaling gaat ook vlot genoeg.

Alleen die swings zijn soms absurd.. in vergelijking met andere pokerrooms word je soms echt 250 keer achter elkaar Genaaid met de hoofdletter G..

Maarja, daar moet ik dan maar mee leren leven denk ik :s_cry:
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      als het echt puur om de snelheid en gameflow gaat, is ongame (europoker, betfair, bwin) sneller dan ipoker (titan, william hill). Maar de software is verder minder uitgebreid (geen auto-rebuy, geen timer, geen waitlist) bij de ongame rooms. Als je voor de FDB wilt gaan, zijn de bonussen op de ipoker rooms erg lastig vrij te spelen.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Probeer die 8,80 gratis van 888 eens dan.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      @Chivaz1: Betekend dat ook direct dat er minder regs op ongame zitten vanwege de beperkte mogelijkheden? Want auto-rebuy is toch vrij standaard voor de betere pokerspelers imo..

@mvd1978: Heeft een huisgenoot al gedaan, en verloren :s_evil:
    • vangansbekes
      vangansbekes
      Bronze
      Alleen die swings zijn soms absurd.. in vergelijking met andere pokerrooms word je soms echt 250 keer achter elkaar Genaaid met de hoofdletter G..

Dit vind ik dus heel grappig... :s_biggrin:
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LookAwayNow
      @Chivaz1: Betekend dat ook direct dat er minder regs op ongame zitten vanwege de beperkte mogelijkheden? Want auto-rebuy is toch vrij standaard voor de betere pokerspelers imo..
      ja, het niveau is lager dan FT en stars, waarschijnlijk om de reden die jij geeft.
      wat speel je? dan kijk ik even wat de traffic nu is.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze

@mvd1978: Heeft een huisgenoot al gedaan, en verloren :s_evil:
      Daar ging het niet om : =) Hoe vond hij (en als je meekeek) de snelheid van de tafels toen hij zijn geld verloor?
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      ja, het niveau is lager dan FT en stars, waarschijnlijk om de reden die jij geeft.
      wat speel je? dan kijk ik even wat de traffic nu is.
      Ligt aan mn BR.. NL10 of NL25
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      nl30 nu 20 tafels SH
      nl20 nu 19 tafels SH
      nl10 nu 16 tafels SH

fullring wordt niet veel gespeeld, 1 a 2 tafels van elk
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      nl30 nu 20 tafels SH
      nl20 nu 19 tafels SH
      nl10 nu 16 tafels SH

Oke thanks, ik ben sowieso fan van SH-tafels, en over welke pokerroom hebben we het nu precies?
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      nl30 nu 20 tafels SH
      nl20 nu 19 tafels SH
      nl10 nu 16 tafels SH

Oke thanks, ik ben sowieso fan van SH-tafels, en over welke pokerroom hebben we het nu precies?
      ik speel nu op europoker, maar alle rooms maken gebruik van hetzelfde netwerk, dus je speelt met verschillende pokerrooms op dezelfde tafels.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Ooh oke, thanks voor de info. Klinkt interessant.
      Ik zal het eens een keer uitproberen!
    • 1
    • 2