Nieuw Account op Pokerstars!

• K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Hallo mensen, ik ben terug van weggeweest, up thousands down thousands.. Maar mijn expertise blijft tourneys, daarom ga ik de switch maken van het crappy Titan (nog een soort extortion-mailtje gestuurd, kijken of ze me willen houden voor een over the top bonus) naar tourney-heaven: Pokerstars.

Ik heb een vriend die mij wil referren, maar als ras-egoïst zoek ik een goede rake-back/sign-up bonus etc... Wat zouden jullie me aanraden voordat ik een account op pokerstars begin?
      Bedankt alvast
      K2AA72
  • 9 antwoorden
    • taifoen
      taifoen
      Bronze
      http://nl.pokerstrategy.com/poker-stars/download/

Er is helaas geen rakeback (as far a I know) via Pokerstrategy op pokerstars.
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Bedankt voor je reactie, maar wat is hier het voordeel van boven de normale 600$ sign-up bonus? De 50$ gratis heb ik jaren geleden gekregen...
    • taifoen
      taifoen
      Bronze
      Dat was de enige bonus die ik heb kunnen vinden op pokerstrategy! Misschien staan er op de site van pokerstars meer bonussen.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Voor zover ik weet is er op PokerStars sowieso alleen de 100% tot $600 sign up bonus. Via welke affiliate je je ook opgeeft, je krijgt dezelfde bonus. Het voordeel om het via PokerStrategy.com te doen is dat je getrackt wordt/blijft voor Strategy Points. Ik zou geen andere site weten die een betere bonus aanbiedt, want PokerStars staat dit voor zover ik weet niet toe.

Op PokerStars heb je geen rakeback, wel kun je door middel van VPPs upmoven in statussen, van Bronze Star tot Supernova Elite. En indien je 100K vpps per jaar haalt en zo Supernova wordt, zit je zeker op de 35% RB (aan directe bonussen e.d.), en dit wordt steeds meer naar mate je meer VPPs verdient.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ik speel zelf op Pokerstars maar eigenlijk zuigt pokerstars gewoon voor degene die supernova niet halen. Op sommige sites krijg je sowieso al 30% of meer rakeback en bij pokerstars krijg je t alleen als je pro bent in principe.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Zoals anderen al aangaven is het bij PokerStars inderdaad niet mogelijk om rakeback te krijgen, zoals bijvoorbeeld bij Full Tilt Poker. De rakeback bij PokerStars gaat via het VIP-systeem.

Waarom zou je dan via PokerStrategy.com spelen? Om een paar voorbeeldjes te noemen:
      • Speciale support voor onze leden. Mocht er ooit een probleem ontstaan of mocht je hulp nodig hebben, dan sta via ons en onze invloed bij de pokerrooms altijd veel sterker.
      • Gratis content - Gratis pokervideo's voor alle varianten en van top spelers als Tobias "PokerNoob" reinkemeier, Nananoko, Girah, Dusty "Leatherass" Schmidt.
      • VIP-events als je de diamond status bereikt en onze Black Member party's als je BM wordt (je bent al over 1/5de :s_cool: )
      • Handbeoordelingen

Het belangrijkste: We proberen onze leden altijd bij alle rooms het aanbod te geven, dat minimaal gelijk is aan het best beschikbare aanbod. Zelfs als je alle bovengenoemde voorbeelden totaal nutteloos vindt, dan verlies je niets door te spelen via PokerStrategy.com.
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Wow, bedankt!
      Ik slaap er even een nachtje over (nacht-uil het is al half 5)
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Oke, ja toch maar via pokerstrategy dan maar.. Inderdaad overal is de 100% sign-up t/m 600$ en misschien zijn er nog wat poker-strategy only toernooitjes enzo.. heb ook geen zin om een andere affiliate te gaan zoeken.. :) bedankt.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hehe, ja PokerStars houdt de depositbonussen graag in eigen hand, waardoor alle affiliates dezelfde standaard bonus hebben bij Stars. Daarnaast hebben wij dan wel inderdaad afne toe speciale toernooien en je verdient gewoon punten voor je status.

Vergeet niet de naam in je profiel in te vullen overigens :)
      Ik heb je daarover even een ticket gestuurd