zo snel mogelijk Gold met zo min mogelijk spelen

• rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Ik heb een vrij drukke baan en kan daardoor relatief gezien weinig pokeren.
      Ik wil al tijden de Gold-status artikelen lezen, maar zelfs met het nieuwe bonussysteem, zie ik het niet snel gebeuren dat ik die status ga behalen, terwijl ik de lessen hard nodig heb :f_love:

Mijn vraag aan iedereen:
      1) wat is de gouden tip (leuke metafoor) om met zo min mogelijk spelen toch een kans te maken op de Gold-status??
      Welke pokerroom (Strategy-points) kan ik daarvoor het best gebruiken etc.??

alvast bedankt voor jullie tips!!
  • 7 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Volgens mij was er bij 888poker een actie dat wanneer je een bepaald bedrag stortte je meteen 500 SP kreeg? Instant Gold :D

Edit zie dit
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      +1 op wat pbijvoet zegt :)

Als je er toch voor zou willen spelen, dan ben je volgens mij bij William Hill aan het juiste adres. Nergens levert rake zoveel SP's op als daar.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Bij WH 1 sp punt bij elke dollar die je stort,en 5 sp voor elke dollar rake.

Dus rap 500 storten he :D
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
      Volgens mij was er bij 888poker een actie dat wanneer je een bepaald bedrag stortte je meteen 500 SP kreeg? Instant Gold :D

Edit zie dit
      Wow, hoe heb ik dit kunnen missen, er staat letterlijk:

Dit is jouw kans om die hogere status te halen. Met een simpele storting ontvangen PokerStrategen extra StrategyPoints, die jou helpen de volgende status te bereiken. Daarmee krijg je vervolgens toegang tot nieuw exclusief lesmateriaal!

Cool, thansk guys!! Ik ga ff een 888-account aanmaken!
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Storten bij WH levert idd 1 SP per $ op, maar is wel met een maximum van 300 SP. Dus meer dan 300$ storten levert niet meer SP op.

Bij 888 kan je wel tot 500SP verdienen door te storten.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door VipKen
      Storten bij WH levert idd 1 SP per $ op, maar is wel met een maximum van 300 SP. Dus meer dan 300$ storten levert niet meer SP op.
      Bij 888 kan je wel tot 500SP verdienen door te storten.

Waar staat dit geschreven ??? :coolface:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Het is inderdaad zo dat je bij William Hill maximaal 300 punten kunt verdienen met je storting.

Je vindt dit in het laatste punt van het hoofdstukje over de first deposit bonus