suited connectors

• daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      CO:
      $0.74
      BU:
      $2.03
      SB:
      $1.48
      BB:
      $1.80
      UTG1:
      $2.26
      UTG2:
      $3.76
      MP1:
      $4.30
      MP2:
      $1.83
      MP3 (Hero):
      $2.14

Preflop: Hero is MP3 with 9, 8.
      3 folds, MP2 raises to $0.08, Hero calls $0.08, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.19) 7, 8, 6 (2 players)
      MP2 bets $0.09, Hero raises to $0.24, MP2 calls $0.15.

Turn: ($0.67) 9 (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $0.48, MP2 calls $0.48.

River: ($1.63) 3 (2 players)
      MP2 raises to $1.03(All-In), Hero ?

had geen stats op villain, is de call preflop verantwoord? en had ik deze hand tot een andere einde kunnen brengen? fold op de river lijkt me hier wel verantwoord. betsizing op de flop had misschien wel groter gemogen.

ik zette villain op overpair of fd, maar aangezien alle draws aankwamen denk ik dat double pair zelden volstaat
  • 5 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Vind je play wel prima, river is wel een fold omdat hij heel vaak een flushdraw of een 10x hand heeft die je gewoonweg niet beat..
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Pre zou ik folden. Villian is niet full stacked en opent vrij late waardoor zijn range vrij wijd is. Je zult vaak slechte IO hebben als je degelijk hit en dit is zelfs maar 25% van de tijd. Verder zou ik ook pas sc's gaan callen als het multiway is, niet HU, of je moet deep zitten en villian moet light afstacken.

Postflop zou ik als je gaat raisen minimaal 80% pot betten (37 cent). Nu geef je gewoon veel te goede odds. T zou ik dan ook tegen pot aanbetten omdat er ongelooflijk veel draws liggen.

As played is de R wel een fold.
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      k thx, had eveneens gefold weet dus geen uitkomst van de hand
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Pre zou ik folden. Villian is niet full stacked en opent vrij late waardoor zijn range vrij wijd is. Je zult vaak slechte IO hebben als je degelijk hit en dit is zelfs maar 25% van de tijd. Verder zou ik ook pas sc's gaan callen als het multiway is, niet HU, of je moet deep zitten en villian moet light afstacken.
      Dit is dus ook wat ik er van denk :D
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik vind de SC hier best speelbaar als je een mooie edge hebt IP.
      Je kan hem misschien beter folden als je nog niet zo vertrouwd bent met het spel.

Als je niet diep zit word het inderdaad moeilijker maar villain is toch bijna full stacked.

Ik zie echter geen reden om de flop te raisen.
      Je hebt misschien wel TP maar op dit bord is dat echt niet zon sterke hand. Je equity vs villains range zal echt niet zo schitterend zijn.

Gewoon callen zal je ook veel meer opties geven naar turn en river toe.
      Als je raist en je krijt een call dan zal je heel vaak zien dat op de turn je hand slechter word en je niet goed weet wat je nu moet doen.

As played zou ik de turn behind checken voor pot controle.
      Nu zit je toch wel met een vrij lelijke situatie waar je er geld in krijgt op de turn en dan alsnog de river wil folden. Ik denk wel dat fold river een juiste beslissing is though.