NL5 AJo

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Wat ik zelf van deze hand vind:

Preflop raise ik 5x ivm met limper. Flop cbet ik zonder na te denken, heb een sterke draw maar zit tegen 2 vissen die op dit board toch wel callen... Had mezelf dus beter een freecard kunnen geven.
      Turn is een blank dus leek me een goede kaart voor een second barrel, er komen geen draws aan. BB called weer. River vind ik niet zo'n enge kaart, denk dat BB met een straat hier had geshoved. Dus ik shove en hij fold.

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      CO (Hero):
      $5.00
      BU:
      $2.09
      SB:
      $3.31
      BB:
      $4.17
      MP1:
      $1.38
      MP2:
      $5.25
      MP3:
      $8.99

Preflop: Hero is CO with J, A.
      MP1 calls $0.05, 2 folds, Hero raises to $0.25, 2 folds, BB calls $0.20, MP1 calls $0.20.

Flop: ($0.77) Q, 9, T (3 players)
      BB checks, MP1 checks, Hero bets $0.55, BB calls $0.55, MP1 folds.

Turn: ($1.87) 5 (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.33, BB calls $1.33.

River: ($4.53) 7 (2 players)
      BB checks, Hero bets $2.87(All-In), BB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $4.53.
  • 5 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      High variance move, ik zou idd de flop gewoon behind checken omdat het board best wel erg de villian zijn range hit. doordat je hier bet kom je eigenlijk in een beetje moeilijke spot terecht, maar denk ik dat je play voor de rest wel beetje te licht is. ...
      straight zal hij niet hebben, meer waarschijnlijk een QJ hand ofzo, met probably een erin en spelers op dit niveau vinden die handen toch lastig om weg te leggen. Daarom zou ik hier gewoon behind checken omdat je showdown value hebt met je A en hij probably op een draw zit, waar je ook nog wel vaak voor tegen gaat staan. Tegen meer regs kun je het miss wel doen maar dan vindt ik het ook nog wel marginaal.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik denk dat jij wat te hard hebt opgelet tijdens een coaching of vid van gamblewhitme op nl200 ofzo :p
      an sich klopt je line ook wel nog hoor , en je redenering ook , maar ik zie mensen op nk5 niet denken over ranges ed en hier gewoon callen met een 9 ofzo.
      zoals je zelf zegt , dit boar hit hun en je hebt een supergoede draw , gewoon checken en hitten :)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Tis vooral dat ik denk dat ze wel MOETEN folden in sommige situaties. Regs doen dat vaak wel maar tegen vissen is dit iets te optimistisch idd.
      Ik zit sinds een week op NL5 en ipv een dalende rode lijn zoals ik die op NL2 had heb ik nu een vrij gelijkmatige lijn ver boven 0. Heb wel iets meer last van variance daardoor met m'n showdown winnings.
      Is het beter om gewoon een negatieve rode lijn te hebben op de micro's?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      das ectht een eeuwige vraag van cashgamers , ik zit ook nogsteeds met die vraag :)
      het enige goeie antwoord is eigenlijk dat alles prima is als je graag speelt zoals je speelt , en je greenline positief is :)
      heb al mensen zien spelen met een posi redline en een nega blueline zelfs , en als die dat leuk vindene n hun greenline is up , is dat toch prima ? :)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ja idd.. ben wel blij eigenlijk dat rood nu ook up is. Mja ik ga wel wat minder barrelen met air hehe :D