switchen tussen bonussen

• AdJag
      AdJag
      Gold
      Ik ben momenteel een First Deposit Bonus aan het vrijspelen en heb bij het herladen een nieuwe bonus gekregen die echter veel vroeger afloopt dan de FDB. Er zou ergens een manier bestaan om de ene bonus te pauzeren en de nieuwe bonus te activeren, maar ik vind de 'activatie knop' niet. Iemand die me kan helpen ?
  • 5 antwoorden
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ga naar;
      my account --> Bonuses

dan zie je bovenaan onder de groene balk met je balance en dergelijke een tabje met 'active bonuses'

hier zou je een bonus moeten kunnen (de-)activeren.
      Ik kan niet checken hoe het er precies uitziet, want ik heb geen bonussen lopen.
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Had ik al gevonden, alsook de boxen met ' active ' en ' paused ', maar nergens iets om op te klikken en geen mogelijkheid om hier iets te veranderen.
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Antwoord ontvangen van help desk van party en daarmee onmiddellijk een antwoord op de vraag :

Dear AdJag,

Thank you for contacting Customer Service.

Regarding bonus release, let me inform you that you can play towards the release of only one bonus at a time, when both require you to play at the same brand- poker for example. So, while you are playing for the release of your sign up bonus, you will not be able to release another bonus that would require you to earn Party Points on Party Poker, too.

In general, when you have more than one active bonus, you can switch them, thus selecting the bonus you wish to play first for- by default your game play will count for the release of the first activated bonus. However, this is not possible, when one of the bonuses is a sign up or first deposit bonus. That's why, for now you can only play for the release of the *PSVIP* bonus by earning 32 Party Points for each of the 4 remaining slabs on Party Poker until 10-SEP-2011 23:59:59 ET.

Otherwise, you can switch active bonuses from the lobby, under 'My Account' > 'Bonuses'. The bonus, you are currently playing for, will show up with orange icon that is checked box. The other active bonuses, on the other hand, will have a small box with 'Play' icon on it. To switch the bonuses, you should click on this 'Play' button. You will stop temporarily play for the first active bonus, but will release the bonus you chose to activate.

In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7 by e-mail and phone.

Thank you for choosing us as your online gaming site.

Best regards,

Dobroslav Sofiyanski

Customer Service

Original Message Follows:

------------------------

I can not switch between my 2 bonusses. please advice.

AdJag
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Haha droog, jou mailtje is echt 1 zin ofzo.
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Moet niet meer zijn . Als het maar duidelijk is.