Nl 4 - AA

• charisdegeus
      charisdegeus
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $3,68
      CO:
      $3,06

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:heart: , A:spade:
      4 folds, CO raises to $0,12, BU folds, Hero raises to $0,38, BB folds, CO calls $0,24.

Flop: ($0,78) T:diamond: , 9:spade: , 7:diamond: (2 players)
      Hero bets $0,57, CO raises to $1,14, Hero raises to $3,89 (All-In), CO raises to $2,70 (All-In).

Turn: ($7,37) Q:heart:
      River: ($7,37) J:club: (2 players)

Final Pot: $7,37

Results follow (highlight to see):
      CO shows een straight, vrouw high (Jd 8d)
      Hero shows one pair azen (Ah As)

CO wins with een straight, vrouw high (Jd 8d)

Hoe speel ik deze hand op de flop? Vrij drawy board, dus ik wilde me hand hier protecten. Is de push op de flop oke, of is een fold beter?
  • 3 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      3bet maar wat groter ( 0,44$) omdat je OOP zit, je wilt daar toch niet echt graag teveel handen spelen. eigenlijk kom je hier wel in een moeilijke spot, want ik zie heel erg veel setjes in zijn handen zitten, en niet zoveel flushdraws. ( aangezien het een 3bet pot is ) daarom zou ik hier op de flop nog een keertje callen en op een slechte turn folden, Iig zorg je door hier te shoven dat je alleen maar wordt gecallt door betere handen,...
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Inkopen standaard voor 100BB ;)

pre 40-44 cent 3betten vanwege dat je idd OOP zit.

Op de flop vind ik hem wel goed gespeeld. Hij zou hier niet mogen setminen tegen de odds die je pre geeft, als je het nog wat duurder gemaakt had mocht hij het helemaal niet.
      JJ+ speelt hij zo en een set. JJ/QQ/KK zijn 18 combo's, AA 1. Setjes zijn er 9 combo's mogelijk. Mogelijk ook nog eens 88.

Ik zou hier dus ook gewoon easy broke gaan omdat hij standaard hier ook sowieso meer met JJ+ als 77/99/TT pre zou moeten callen. En kwa combo's sta je ook goed.
      Callen lijkt me niet handig omdat een overcard op zijn overpair, of een draw die aankomt de actie kan killen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      wat koen zegt
      callen is echt geen optie , er gaan nooit kaarten komen die je helpen , je moet echt op de flop gaan of folden :)
      en gezien de stacksizes en de 3bet is het standaard ai