NL5: A7o

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      SB:
      $4.95
      BB:
      $6.16
      MP2:
      $4.95
      MP3:
      $1.43
      CO (Hero):
      $4.60
      BU:
      $7.85

Preflop: Hero is CO with 7, A.
      2 folds, Hero raises to $0.18, BU calls $0.18, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.44) 5, 6, 4 (2 players)
      Hero bets $0.23, BU raises to $0.68, Hero raises to $2.48, BU raises to $7.67, Hero calls $1.94.

Turn: ($12.53) 8 (2 players)

River: ($12.53) 4 (2 players)

Final Pot: $12.53.
      Results follow: Hero shows a straight, eight high(7 A). BU shows a full-house, eights full of fours(8 8). BU wins with a full-house, eights full of fours(8 8).

Hoi, hier nogmaals een handje. Ik wou een blindsteal doen vanuit de cut-off. Ik werd ge 3-bet door de villan die dat al vrij vaak gedaan had. En dit was de 3e keer dat hij mij 3bet nadat ik een raise had gedaan. Ik plaatse zijn 3bet range dus vrij hoog PP, S-C, Gappers. Ik maak de call en dan valt deze flop. Ik bet om mijn hand te beschermen en hij 3bet mij opnieuw. Ik instant 4bet hem. En na zeer lang wachten callt hij mij.

Is dit een slechte play?
  • 3 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Op de flop zou ik ook betten en zijn raise naar $0,68 callen, kijken wat de turn brengt (en wat villain doet). Je hebt niet genoeg equity tegen zijn range om AI te gaan (32% als zijn range hier 44-JJ,87s,76s is, weet niet of dat klopt).
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Op de flop is je hand wel erg overplayed, ik zie overigens geen 3bet preflop.....
      Als er preflop wel is ge3bet dan zou ik daar niet voor kiezen voor een flat, omdat je OOP zit en je vaak de flop niet goed genoeg gaat hitten om door te kunnen gaan, als hij je heel vaak 3bet zou je hier kunnen 4betten en kijken of hij daar op fold, of direct kunnen folden. Als villian je na je 4bet gaat 5betten dan ben je wel beat...
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik zie inderdaad ook geen 3bet :)
      zoals ik de hand zie moet je de flop callen na zijn raise , en kijken of je hit .
      je hebt hier zelden nog foldequity , dus kan je maar beter gewoon callen en kijken of je hit .