$50 startkapitaal

• ImGoingNuts
      ImGoingNuts
      Bronze
      Heey,

Ik heb lang geleden de quiz gedaan, en al gespeeld op enkele site's. Maar ik kom er nu pas achter dat ik de $50 nogsteeds niet heb gebruikt, nu kan ik deze $50 bonus nergens meer terug vinden alleen als ik /quiz achter http://www.pokerstrategy.com zet. Nu is mijn vraag, is de $50 nog te gebruiken ookal heb ik de bronze status al behaald etc, anders maak ik een account op Williamhill met een promotiecode waar ik niks meer aan heb en dus de code verspil.

MVG,
  • 9 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      hey IamgoingNuts.

Ik durf hier geen direct antwoord op te geven maar als je je $50 nooit hebt gehad en je bent geslaagd voor de quiz. Dan heb je hier recht op.

kijk anders eens bij "support". Als het goed is heb je daar nog iets staan van je startkapitaal. In ieder geval qua info.

En wat staat er als jij op je account naar: http://nl.pokerstrategy.com/quiz gaat?
    • ImGoingNuts
      ImGoingNuts
      Bronze
      Ah, ik heb het al gevonden. Zowal bij support als instellingen staat dat ik me keuze nog moet maken omdat ik de quiz heb behaald. Bedankt.
    • ImGoingNuts
      ImGoingNuts
      Bronze
      Staat er trouwens nog wat tegenover? Moet ik bijvoorbeeld een bepaald aantal punten behalen voordat ik kan uitcashen ofzo. En ik heb gehoord dat je met je startkapitaal op William Hill verplicht bent je te houden aan bepaalde limieten (BRM).

Niet dat ik ga uitcashen of ga donken op hogere limieten, maar ik wil 't gewoon even zeker weten. :P

Alvast bedankt,
      ImGoingNuts :pokerface:
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Hey IamgoingNuts,

Je moet altijd eerst met de $50 bij de pokerroom gespeeld hebben, voordat je het geld uit kunt laten betalen. De specifieke voorwaarden vind je in de startkapitaal handleidingen in de pokerroom sectie: Naar de handleidingen

Maar waar heb je voor gekozen? William Hill?
    • ImGoingNuts
      ImGoingNuts
      Bronze
      Ja, ik heb idd gekozen voor William Hill. Misschien dat ik ook nog wel een blogje bij hou hier op PokerStrategy. :P

Bedankt voor de link trouwens.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      NP.

Veel plezier met spelen en welkom bij de community ;)

Welke variant ga je spelen op William Hill?
    • ImGoingNuts
      ImGoingNuts
      Bronze
      PLO-6max en NLH full ring, beide Short/Midstackstrategie. Maar voornamelijk PLO, en om te beginnen 0.1/0.2$. En zo probeer ik langzaam omhoog te gaan in blinds. Gaat helemaal goedkomen :D
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door ImGoingNuts
      Staat er trouwens nog wat tegenover? Moet ik bijvoorbeeld een bepaald aantal punten behalen voordat ik kan uitcashen ofzo. En ik heb gehoord dat je met je startkapitaal op William Hill verplicht bent je te houden aan bepaalde limieten (BRM).

Niet dat ik ga uitcashen of ga donken op hogere limieten, maar ik wil 't gewoon even zeker weten. :P

Alvast bedankt,
      ImGoingNuts :pokerface:

Dat betwijfel ik :P
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Dat betwijfel ik

De naam 'Going Nuts' suggereert idd wel wat 'actie' aan tafel. ;) Leuk om te lezen trouwens dat je PLO speelt. Misschien dat je ook het blog van Pinowww eens kan lezen over zijn vorderingen. Echt de moeite waard.

Btw; de precieze voorwaarden voor het vrijspelen van het startkapitaal op William Hill kun je hier vinden. Onder het tweede kopje: 'Hoe werkt het $50 startkapitaal?'