Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 6max AT vs overbet van fish

• jugglingbirdy
      jugglingbirdy
      Bronze
      Ok hier is de situatie: ik maak een standaard raise van 4x bb vanuit MP3 met AT, en de extreem loose fish callt de bet, zoals ik eigenlijk al verwacht had. Dit is al een aantal keren eerder voorgekomen en toen check/folde hij gewoon mijn cbet. Nu besluit hij echter te donken (misschien is hij de cbets zat? misschien gewoon een hand?).

Ik zat te denken aan een raise tegen de draws, maar tegelijkertijd wilde ik de pot ook niet opblazen in deze situatie, dus ik besloot slechts te callen.

De turn was een blank (tenzij iets van A4 had, wat heel goed mogelijk was) en hij besluite ineens een overbet te maken. Dit leek mij wel gewoon een fold, aangezien ik hem dit nog nooit heb zien doen.

Mijn vraag was eigenlijk meer op de flop gericht: zou een raise/fold beter zijn? En als hij mijn raise callt, gewoon voor protection betten op de turn of juist voor potcontrol gaan?

Bij voorbaat dank ;)

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $10,75
      Hero:
      $12,74

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.103 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:club: , T:spade:
      MP2 folds, Hero raises to $0,40, 3 folds, BB calls $0,30.

Flop: ($0,85) A:spade: , 9:spade: , 7:heart: (2 players)
      BB bets $0,6, Hero calls $0,60.

Turn: ($2,05) 4:diamond: (2 players)
      BB bets $2,4, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $2,05
  • 3 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      zo extreem loose is de fish niet.
      en zijn stats zijn verder ook niet extreem fishy eerlijk gezegd.

maar goed.
      op de flop raise fold lijkt me niet echt nice. denk dat en call wel beter is.

turn lijkt me ook wel een fold, zie weinig wat je verslaat wat dit doet. je beat namelijk erg weinig Ax combis.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      zo extreem loose is de fish niet.
      en zijn stats zijn verder ook niet extreem fishy eerlijk gezegd.

maar goed.
      op de flop raise fold lijkt me niet echt nice. denk dat en call wel beter is.

turn lijkt me ook wel een fold, zie weinig wat je verslaat wat dit doet. je beat namelijk erg weinig Ax combis.
      hmm lelijke spot als dit de eerste keer is dat je hem dit ziet doen.

allereerst op de flop is een raise zeker niet goed, ja isoleert je gwn tegen betere handen. Dus call is fine.

Ik call hem ook op de turn denk ik. Hij is redelijk agressief en als hij weet dat je altijd gaat cbetten dan gaat hij hier valuehanden eerder callen op gaan c/r spelen ipv te donkbetten.

Dus ik call zen donkbet op de turn ook en dan reevalueer ik de river.

Ik zie gwn weinig handen waarmee hij dit vr value zit te doen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      is dit met AT niet ietwat marginaal.
      met AK zou ik het ook wel doen, maar AT beat hier A8,A6,A5,A3,A2 draws en 9x en 7x handen.
      met welke combi zou villain dit gaan doen dan. denk toch dat hij met heel veel gewoon meer stationish zou spelen.