[AFGEROND] Mid / High stakes HU backing

• Ruleza
      Ruleza
      Gold
      Hi all

Lange tijd dat ik nog een threadje heb aangemaakt. Voor degenen die me een beetje gevolgd hebben in men blog van een jaar terug, even een kort relaas. Ik heb het laatste jaar wat lopen aankloten op HU en SH. Om het kort te zeggen : HU ging altijd goed, SH ging het altijd pakken minder. Ben tegenwoordig wat nl100 hu aan het spelen, maar een stuk roll van me zit ook op FTP vast en waarom geen thread aanmaken om eens te kijken of er een lucratieve deal inzit voor mij en een goeie backer.

Alles wat ik hier voorstel is uiteraard onderhandelbaar, hoewel ik denk dat dit een redelijke deal is.

Stakes die ik zou spelen : nl200-nl1k Hu vs fish (via PTR opzoeken)
      Backing deal : 100 % backing van losses, 50/50 split op profit.

Paar woordjes die ik nog kwijt wil:

Blog van men rise en fall : Ruleza's Poker Projects

PTR : http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/Morphine+Xi

Graphs kan je requesten. Men winrate is altijd boven 10bb/100 geweest btw.

Referenties die ik kan opgeven : Yoghi, Caroline ? :P Verder kent de oude garde hier op PS mij sowieso en hebben enkel positieve ervaringen met mij. Please confirm :P

Heb in januari ook al een backing gedaan met Yoghi. Had toen in een maand 9k gewonnen, wat we 50/50 hebben gesplit volgens bovenstaande deal.

Post away met vragen, add men skype als je liever prive praat morphine_xx

Andere vragen zijn ook welkom, shoot.
  • 5 antwoorden