33 quads on river value

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.25 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($25)
      SB ($31.74)
      Hero (BB) ($25.85)
      UTG ($25.65)
      MP ($39.35)

Preflop: Hero is BB with 3, 3
      1 fold, MP bets $0.85, 2 folds, Hero calls $0.60

Flop: ($1.80) 10, 5, 10 (2 players)
      Hero checks, MP bets $1.20, Hero raises $3.90, MP calls $2.70

Turn: ($9.60) 3 (2 players)
      Hero checks, MP bets $5.80, Hero calls $5.80

River: ($21.20) 3 (2 players)
      Hero checks, MP checks

Total pot: $21.20

Villain is Tag en cbet 100% over zo'n 12 pots.
      Het is geen ideale spot om te bluffraisen denk ik, maar hij cbet gewoon zo vaak dat hij allerhande crap eruit moet folden.

Hij callt dus zet ik hem wel op een sterke hand. Ik check op turn om zwakte te tonen en hij bet nogmaals. Ik dacht erover na om hier te raisen maar 2x een ch/r komt wel erg sterk over.

De river is een slechte kaart (buiten dat ik quads heb :) ), het lijkt er erg op dat ik een FD speel en die is nu aangekomen, ik check in de hoop hij zelf nogmaals uitbet maar dit doet hij natuurlijk zelden, enkel met mss 55 of een flush. Daarom denk ik dat het beter is om een riverbet te plaatsen tegen overpairs/Tx die het misschien moeilijk hebben om weg te leggen.

Hadden jullie em anders gespeeld? Thx
  • 5 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      denk dat je flopcheckraise ietwat klein is om veel combis eruit te krijgen.
      hij hoeft maar 2,70 te betalen wat een redelijke deal is.

op de turn zou ik het persoonlijk gewoon click it back spelen.
      je line maakt echt no sense op dat moment.
      waar zou je jezelf opzetten na een dubbele checkraise.

river is buiten de flushdraw een blank. maar elke T beate villain al.
      vind persoonlijk zijn turnbet wel funky als hij geen T heeft.
      maar denk dat hij buiten elke Tx hand weinig gaat betten maar hij callt misschien nog wel een bet.

als ik hier bet dan zou ik of shoven, of gewoon 5ish betten.
      shove omdat dat mooi uitkomt en 5ish omdat dat zo stealerig overkomt, waardoor hij misschien wel zal shoven. :D
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

maar denk dat hij buiten elke Tx hand weinig gaat betten maar hij callt misschien nog wel een bet.

shove omdat dat mooi uitkomt en 5ish omdat dat zo stealerig overkomt, waardoor hij misschien wel zal shoven. :D
      of met Ahi callen voor een split oid.

maargoed, ik HAAAT een raise op de flop; je drawt naar 2 outs. ik raise hier echt liever 9Jhh oid dan 33 gezien je daarmee nog equity hebt als je gecallt word
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

of met Ahi callen voor een split oid.

maargoed, ik HAAAT een raise op de flop; je drawt naar 2 outs. ik raise hier echt liever 9Jhh oid dan 33 gezien je daarmee nog equity hebt als je gecallt word
      Ok, had nochtans wel is gehoord dat het kan met pockets tov iemand die onnoemelijk hoog cbet, zeker op een paired board waar hij zo weinig rept? Of is het dan beter om dit te doen met 66-99? Of call je die dan gewoon OOP wat uiteindelijk toch moeilijk spelen is?

En wat met de 33 op de flop aangezien we nog heel wat equity hebben tegen z'n range, gewoon callen en hopen dat hij geen 2de keer stabbed? Folden lijkt me zo weak tegen deze speler met zulk cbet leak.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik raise 66+ en flushdraws hier idd, inclusief een paar random handen als 9J QJ en 89 oid, t 1e voor value en t 2e als bluff. Ahi en lage PPs hebben gewoon SDvalue
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      ik raise 66+ en flushdraws hier idd, inclusief een paar random handen als 9J QJ en 89 oid, t 1e voor value en t 2e als bluff. Ahi en lage PPs hebben gewoon SDvalue
      Ok Thx!