ringgames bij homegame niet zichtbaar

• flipovich
      flipovich
      Bronze
      beste,

Ik heb sinds zondag een homegame opgestart voor mijn vriendenkring, het inloggen is allemaal geen probleem, ik kan alle nieuwe leden ontvangen.

Nu heb ik volgend probleem, alle mensen die een gloednieuwe pokerstars account aanmaken inclusief mezelf kunnen de cashtafels in de lobby zien verschijnen.
      AL degene die al account hadden kunnen enkel de tornooitafels zien!!!!
      Dit zijn er toch wel wat, ik weet echt niet of het aan mij ligt of aan hun??

Ik moet wel zeggen dat alle cashtafels BE tafels zijn, mss is het dit? AL weet
      ik nie hoe ik dat moet veranderen

Na contact met de helpdesk nog niets wijzer geworden.

hopelijk kunnen jullie me helpen

grtz, philip
  • 4 antwoorden
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door flipovich
      beste,

Ik heb sinds zondag een homegame opgestart voor mijn vriendenkring, het inloggen is allemaal geen probleem, ik kan alle nieuwe leden ontvangen.

Nu heb ik volgend probleem, alle mensen die een gloednieuwe pokerstars account aanmaken inclusief mezelf kunnen de cashtafels in de lobby zien verschijnen.
      AL degene die al account hadden kunnen enkel de tornooitafels zien!!!!
      Dit zijn er toch wel wat, ik weet echt niet of het aan mij ligt of aan hun??

Ik moet wel zeggen dat alle cashtafels BE tafels zijn, mss is het dit? AL weet
      ik nie hoe ik dat moet veranderen

Na contact met de helpdesk nog niets wijzer geworden.

hopelijk kunnen jullie me helpen

grtz, philip
      Komt omdat je op pokerstars.be zit. Kan je alleen nog cashgames spelen met Belgen die ook een ps.be account hebben.

Als alle Belgen moeten overschakelen naar ps.be, kunnen degenen die nog een oude account hebben uw cashtafels ook zien.

Niet-Belgen zullen geen toegang krijgen tot uw cashtafels.
    • flipovich
      flipovich
      Bronze
      ja, het zijn allemaal belgen hoor....

Wat moet ik ze dan concreet aanbevelen?

1. software uninstalleren en opnieuw installeren op pokerstars.be?

2. uitcashen en dan software uninstalleren en opnieuw installeren op pokerstars.Be?

3. of een gehele nieuwe account aanmaken met nieuw nickname, nieuw emailadres, enz.....

wat jij replyed (bedankt alvast :-)) , zeggen ze op de helpdesk ook ongeveer.
      Maar wat de leden juist moeten aanpassen heb ik nog niet concreet gehoord.
      Hopelijk heeft iemand daar een antwoord op?
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Het is gewoon afwachten tot elke Belg verplicht wordt om over te schakelen naar de .be versie.

Degenen met een oude account kunnen niet inloggen op de .be versie, dus uninstalleren en .be versie installeren is zinloos.

Een nieuwe account aanmaken op ps.be als je er al een hebt op ps.com is niet toegestaan, er zijn er hier op het forum die dit toch hebben gedaan en die werden dan terug gefloten.

Spijtig voor jullie maar vrees dat het op dit moment niet mogelijk is wat jullie voor ogen hadden.
    • flipovich
      flipovich
      Bronze
      ok, bedankt voor het antwoord, het zal afwachten worden dus...