NL25 TP medium kicker op paired board tegen rock

• bassieundadriaan
      bassieundadriaan
      Bronze
      Dit was een verwarrend handje om te spelen en volgens mij ben ik hier van de beste hand afgebluft.

Villain speelt 3/1 met AF van inf
      Ik speel 20/14 met AF van 3

Ik raise en wordt geminraised en maak de call, vervolgens flop ik tpmk en dit voelt niet echt lekker tegen de rock. Ik zet 'm toch op AK, KK en azen. (achteraf is zijn range iets wijder) Uiteindelijk fold ik op de turn.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      CO:
      $28.27
      BU:
      $20.00
      SB:
      $49.47
      BB:
      $10.00
      UTG1:
      $10.00
      UTG2:
      $9.97
      MP1:
      $16.02
      MP2 (Hero):
      $26.26
      MP3:
      $25.00

Preflop: Hero is MP2 with K, J.
      3 folds, Hero raises to $0.75, MP3 raises to $1.50, 4 folds, Hero calls $0.75.

Flop: ($3.35) K, 3, 3 (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $1.75, Hero calls $1.75.

Turn: ($6.85) 8 (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $4.00, Hero folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: $6.85.

Ik ben net begonnen met handen in equilab bekijken. En ik was verbaasd over de percentages die eruit kwamen.

Op de flop 66%
      Turn 68%
      Volgende keer turn callen of all-in raisen met 68% equity?
  • 5 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Wat is de sample van die stats op villain? want als hij inderdaad zo een rock is kun je beter gewoon folden preflop, indien je hand suited is call ik hem ook wel maar fold ik op elke cbet tenzij ik two pair of beter heb of een goede draw.

Ivm je equityberekening heb je wss iets fout gedaan want met de equilator heb je maar een equity van 12% tegen een range van AK/KK+ (het kan toch niet dat je voor ligt tegen een range die enkel bestaat uit handen die jou beat hebben).

Ivm jou eigen stats zie ik dat jouw VPIP veel te hoog is en vooral je gap tussen je VPIP en PFR wat betekent dat je met te veel handen callt preflop dus daar zou je best wel iets aan doen
    • bassieundadriaan
      bassieundadriaan
      Bronze
      Bedankt voor je reactie!

Ik heb 88 handen van Villain.

Equilab zet zijn range op 99+, AKs voor een vpip van 3. Ik gebruik het nog maar net dus kan zijn dat ik iets verkeerd heb gedaan.

Preflop loop ik dik achter en had ik moeten folden na zijn raise begrijp ik nu. Maar as played heb ik 66% equity op de flop. Is het dan ok om door te gaan?

Wat zijn goede stats voor FR?
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      je eigen stats zijn wel okay :P
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      je eigen stats zijn wel okay :P
      vind je een gap van 6% niet wat veel?
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      vind dat als je pfr 2/3e van je vpip is dat er weinig mis is idd. stats zijn maybe tikkeltje aan de loose kant maar op van die nitty tafels of met mensen die niet postflop kunnen spelen lijkt me daar weinig mis mee