Hand historie in engels WH

• harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Ik wil graag mn handen kunnen posten op dit forum maar dat lukt niet omdat mijn hand history blijkbaar in het Nederlands staat. Is het mogelijk om dit te veranderen of moet ik WH opnieuw installeren?

Tevens vraag ik me af of iemand een manier weet om de "Nederlandse" handen toch te kunnen converteren.

Het gaat btw om sng handen.

alvast bedankt!
  • 8 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Harry,

Bij William Hill moet je inderdaad de software opnieuw installeren om de handen in het Engels op te slaan. Je moet dan tijdens de installatie kiezen voor de Engelse software.

Zover ik weet is het niet mogelijk om de Nederlandse handen die je hebt te converteren.
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Ok dankjewel! aangezien ik de handen uit Elephant wil halen moet ik Elephant dan ook in t Engels installeren?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Nee je kunt gewoon de Nederlandse versie van de Elephant blijven gebruiken, die hoef je dus niet opnieuw te installeren :s_cool:
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Dan ben je hartelijk bedankt. Dit was wat jullie site zo goed maakt!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Thank you :s_love:

Laat even weten of het allemaal gelukt is en je je eerste handjes van WH kunt posten op het forum!
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Ik heb net WH in t Engels geinstalleerd, nog geen handen gespeeld dus kan niks posten.

Misschien is het wel handig om aan te geven dat de WH download op jullie site en dus de hand historie in het Nederlands is of misschien de link naar de Engelstalige download te plaatsen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ja dat is wel een goed punt.
      Veel spelers hebben waarschijnlijk ook liever de software in het Engels in plaats van het Nederlands denk ik.
    • harrythehipster
      harrythehipster
      Bronze
      Dat denk ik ook wel admin.

Nu wilde ik even uitproberen of ik ze nu wel converteren en importeren maar blijkbaar vertaalt Elephant de historie toch naar t Nederlands. Ik heb nu via een andere converter de xml bestanden direct uit mn WH historiemap geconverteerd en bij deze probeer ik t ook maar ff uit met een random handje.

W Poker Toronto 10/20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker
      Visit Hand HQ to purchase hand histories from a range of sites, game types and levels.

saw flop | saw showdown

Button Wolfshadex (1470)
      SB juanxivilla (1480)
      BB venirius (1500)
      UTG avadrug (1500)
      UTG+1 Fleetguard (1665)
      MP ansurezz (1595)
      MP moluag11 (1270)
      MP VolgaRus34 (1470)
      CO-1 diegoaurinegro (1550)
      CO DasNuts (1500)

Preflop: DasNuts is in the CO with Q:diamond: K:diamond: