[AFGEKEURD] 5 dollar op pokerstars

• 5324
      5324
      Basic
      Ik zou graag willen beginnen met spelen voor echt geld dus laten we zeggen 5 dollar.

Alleen het probleem is dat je minimaal 7 euro moet storten.

Dus ik heb een vraag heeft iemand een pokerstars account met 5$ Dollar die dat over kan maken naar mijn pokerstars account? Dat ik het dan weer terug stort via internet bankieren.

Bvd,

5324.
  • 43 antwoorden
    • flipovich
      flipovich
      Bronze
      RU joking?
    • 5324
      5324
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door flipovich
      RU joking?
      Nee?
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      waarom wil je uberhaupt beginnen met $5? is €3.50
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      als je de quiz even haalt en de ID check doet
      dan krijg je gratis $50 startkapitaal
      niet op PokerStars maar je kan dan op andere site's spelen

anders kan je beter met die $5 naar de mac gaan
    • 5324
      5324
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door JinEX
      waarom wil je uberhaupt beginnen met $5? is €3.50
      Ik wil klein beginnen om te kijken hoe dat gaat. Dus met 0,25$ cent sit n go's. 20 keer buyin 0,25$ is 5$.

Als dat goed gaat wil ik dan meer geld storten om sng's met een hoger buyin te spelen:)
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      Ik betwijfel lichtjes dat je al 18 bent :coolface:
    • 5324
      5324
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
      Ik betwijfel lichtjes dat je al 18 bent :coolface:
      Ik wordt in Augustus 20 dus dat hoef je niet te betwijfelen :D
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey 5324,

Misschien dat je het eens kan proberen op 888poker of Poker770. Daar krijg je namelijk $8 en $7.70 gratis om mee te beginnen als je een account aanmaakt via ons. Hier vind je de links naar deze promoties. Hopelijk heb je hier wat aan.

Welkom op het forum trouwens. :)
    • 5324
      5324
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey 5324,

Misschien dat je het eens kan proberen op 888poker of Poker770. Daar krijg je namelijk $8 en $7.70 gratis om mee te beginnen als je een account aanmaakt via ons. Hier vind je de links naar deze promoties. Hopelijk heb je hier wat aan.

Welkom op het forum trouwens. :)
      Bedankt ik zal er eens naar kijken :)

Als er verder iemand is die me zou kunnen helpen met 5$ op pokerstars hoor ik dat graag :)
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Moet je niet eerst storten wil je een player transfer kunnen ontavangen?
    • 5324
      5324
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door Toliy1
      Moet je niet eerst storten wil je een player transfer kunnen ontavangen?
      Nee. Heb al is een keer eerder geld ontvangen toen een maat stopte met pokeren en z'n laatste 2$ over maakte.
    • Meute7
      Meute7
      Bronze
      Stort toch gwn 7€, da's 10$, wat is daar nu het grote probleem van? Als je 5$ zou kunnen storten dan kan je toch zeker ook wel 10$ storten...
    • 5324
      5324
      Basic
      Zijn er mensen die me hier mee kunnen helpen?
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Ik neem eerlijk gezegd niet aan dat mensen 5$ gaan geven aan iemand met het niveau basic, die niet bereid is zelf te storten, en blijkbaar ook al 2$ van zijn vriend heeft verloren. Het is niet dat je een handenhistorie van een paar honderd sng's kunt laten zien die aantoont dat jij goed kunt pokeren en er ook tijd en moeite in wil stoppen om beter te worden. Kun je miss geen freerolls spelen?
    • 5324
      5324
      Basic
      Ik neem eerlijk gezegd niet aan dat mensen 5$ gaan geven aan iemand met het niveau basic, die niet bereid is zelf te storten, en blijkbaar ook al 2$ van zijn vriend heeft verloren. Het is niet dat je een handenhistorie van een paar honderd sng's kunt laten zien die aantoont dat jij goed kunt pokeren en er ook tijd en moeite in wil stoppen om beter te worden. Kun je miss geen freerolls spelen?
      Freerolls heb ik al genoeg gespeeld en ook mee gewonnen. Dat heb ik een tijdje terug laten uitcashen samen met die 2$ van die vriend.

Maar nu wil ik weer beginnen met pokeren.

Ik ben bereid zelf te storten alleen heb ik te weinig geld op m'n rekening krijg volgende week pas m'n salaris.

Vandaar dat ik vraag om 5$ dus 3,50eu om er weer een beetje in te komen tot dat m'n geld er op staat.
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Meute7
      Stort toch gwn 7€, da's 10$, wat is daar nu het grote probleem van? Als je 5$ zou kunnen storten dan kan je toch zeker ook wel 10$ storten...
      Dit imo...

En als je bang bent voor jouw gegevens en dergelijke, kan je ook gewoon voor 10€ een paysafecard kopen in je lokale benzinestation.

Succes.
    • joyceenbob
      joyceenbob
      Bronze
      maak eerst het geld maar naar me over via internetbankieren...

me rekeningnummer = 555

ik heb je pokerstars id dan niet nodig hoor... die raad ik wel.
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 5324
      Freerolls heb ik al genoeg gespeeld en ook mee gewonnen. Dat heb ik een tijdje terug laten uitcashen samen met die 2$ van die vriend.

Maar nu wil ik weer beginnen met pokeren.

Ik ben bereid zelf te storten alleen heb ik te weinig geld op m'n rekening krijg volgende week pas m'n salaris.

Vandaar dat ik vraag om 5$ dus 3,50eu om er weer een beetje in te komen tot dat m'n geld er op staat.
      Upload maar HandHistories dan heb je een kansje. Maar dit is niet het forum waar zomaar geld zal worden gegeven aan mensen met status basic, 11 posts. Je ramt het wel heel erg door. Het lijkt wel alsof je het onbeschoft vindt van de community dat niemand jou 5$ wil geven.
    • Toliy1
      Toliy1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door joyceenbob
      maak eerst het geld maar naar me over via internetbankieren...

me rekeningnummer = 555

ik heb je pokerstars id dan niet nodig hoor... die raad ik wel.
      Nicee :coolface: