Hallo :)

• 5324
      5324
      Basic
      Ik ben 5324.

Heb een tijd lang met oefengeld gespeeld en met geld wat ik in freerolls heb gewonnen. Maar nu wil ik toch voor echt gaan spelen dus heb ik me ook gelijk geregistreerd op dit forum om dingen te leren kwa spelen en bankroll management :)
  • 4 antwoorden
    • ReckaH
      ReckaH
      Bronze
      welkom :D

wat speel je precies en welke limieten?
    • 5324
      5324
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door ReckaH
      welkom :D

wat speel je precies en welke limieten?
      Heb met freerolls een kleine bankroll opgebouwd en ook uitgecashd. Speelde voornamelijk op Cashgames(laagste limiet 1/2cent) en heel soms sit n go's.

Moet nu weer geld storten op Pokerstars alleen wil ik niet te veel storten zo dat ik niet gelijk veel geld verlies. Gelijk veel geld winnen zal ik niet doen dat is bij iedereen zo in het begin denk ik die begint met spelen voor geld. Zal meer leren worden voor dat ik echt grote geld prijzen pak maar dat is niet erg :P
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey 5432,

Welkom op het forum!
      Wel grappig om te zien dat je toch al sinds 2009 lid bent. Hoe komt het dat je nu pas actief wordt op het forum? Heb je al veel aan de basisartikelen gehad?

En de quiz al gemaakt en besloten op welke site je je startkapitaal wilt?

Succes!
      Orodin
    • 5324
      5324
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Hey 5432,

Welkom op het forum!
      Wel grappig om te zien dat je toch al sinds 2009 lid bent. Hoe komt het dat je nu pas actief wordt op het forum? Heb je al veel aan de basisartikelen gehad?

En de quiz al gemaakt en besloten op welke site je je startkapitaal wilt?

Succes!
      Orodin
      Ik ben idd al sinds 2009 lid. Heb nooit gepost maar dacht laat ik daar eens mee beginnen. Heb de meeste basisartikelen gelezen en aardig wat aan gehad. In begin wist ik alleen wat hoogste was etc nu is dat heel anders :)