Tablescan turbo speler gegevens

• mrsaintftw
      mrsaintftw
      Silver
      Hey,

Ben net terug begonnen met omaha en tablescan turbo terug gedownload.
      Heb het geconfigureerd met mijn PT3 database en laten scannen op 6max tafels. Alles loopt perfect en geeft alle tafels mooi weer.

Het enige probleem is dat de scanner de VPIP,PFR, AF, en dus 'Fish status' Niet weergeeft, enkel van mezelf... Daar ben ik dus niet veel mee lol.

Normaal is hij goed geconfigureerd met m'n PT3 database dus vind het maar raar.

Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Thanks alot!
  • 1 antwoord
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ook niet bij het player details scherm en heb je wel genoeg handen van spelers, je kan ook even wat tafels eerst openen met PT3 dan zie je meteen of je stats krijgt van spelers. En in het player detail window krijg je ook handen te zien, merk je ook meteen of alles wel goed geconfigureerd is.

Hij zet zoals je ziet ook alle vissen netjes op een rijtje, alleen is het wat lastiger hun tafels te openen zo. Op de wachtlijst kan volgens mij zo niet.

Je opent het player detail window door beneden op een speler de rechtermuisknop te klikken en player detail uit te kiezen.

Net even getest, want had zelf ook geen handen van spelers op 888. Als je geen hand van iemand hebt krijg je natuurlijk ook geen vpip enz.