QAs NL25 FR

• KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Known players:
      CO:
      $8.30
      BU:
      $10.90
      SB (Hero):
      $46.44
      BB:
      $31.82
      UTG2:
      $35.10
      MP1:
      $21.94
      MP2:
      $25.00
      MP3:
      $35.72

Preflop: Hero is SB with A, Q.
      UTG2 raises to $0.75, 2 folds, MP3 calls $0.75, 2 folds, Hero raises to $3.25, BB folds, UTG2 calls $2.50, MP3 calls $2.50.

Flop: ($10) A, K, T (3 players)
      Hero checks, UTG2 bets $8.25, MP3 folds, Hero calls $8.25.

Turn: ($26.5) K (2 players)
      Hero checks, UTG2 checks.

River: ($26.5) 3 (2 players)
      Hero checks, UTG2 bets $23.60(All-In), Hero calls $23.60.

Final Pot: $73.7.

Results follow:

Hero shows two pairs, aces and kings(Ac Qc).

UTG2 shows two pairs, kings and sevens(7d 7h).

Hero wins with two pairs, aces and kings(Ac Qc).

Is tegen een fish, fold niet veel op 3bets, maar wel op c-bets zowel in normale potten als 3bet potten.., voor de rest wel vrij agressief.
      gedachte gang is dat hij hier geen KK,AA,KA heeft, eerder een hand als QQ of JJ.
      Flop is wel oke denk ik, maar denk niet dat ik veel value kan gaan halen uit mindere handen als ik hier c-bet. dus ik hoop dat de fish agressie vertoont en dat doet hij dus ook. potbet vind ik een beetje weird, en geeft me alleen nog maar meer het vermoeden dat hij hier QQ JJ of miss 99 heeft.
      Turn is eigenlijk wel ideal want als hij gekke play maakt met AT loop ik daar nu ook op voor. en setjes etc zie ik eigenlijk nu niet meer in zijn range, hij checkt nu behind en nu weet ik eigenlijk wel 100% zeker dat ik de beste hand heb. Op de river denk ik dat ik heel lastig value ga halen uit QQ en JJ, en beter op bluf induce kan spelen omdat hij vrij aggro is. Nu shoved hij en ik snapcall eigenlijk..
      Goed gespeeld?
  • 1 antwoord
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      gezien dat je de hele hand door bluffcatcht lijkt me dit prima, zeker als elke draw mist. zou dit echter niet een standard line maken